21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Gisteren vertrokken met een hele bende forumbikers voor den groten tocht en het mag gezegd worden dat dit toch een tt is die prachtig in elkaar gestoken is(proficiat VTT en heel die bende die geholpen heeft =D> =D> =D> =D> =D> )
Dan nog een keer alleen de kleinen toer gedaan en k'moet zeggen da'k blij was dat ik dat bordje voor den tweede keer 'laatste kilometer' zag staan.
Kunnen terugkijken op een geslaagde zondag en een heerlijke après met een hele bende bikers :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: .

tot zondag in Middelkerke,de Fast
PS;VTT,bedankt voor de frietjes en de frikandellen :-D :-D
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Gisteren vertrokken met een hele bende forumbikers voor den groten tocht en het mag gezegd worden dat dit toch een tt is die prachtig in elkaar gestoken is(proficiat VTT en heel die bende die geholpen heeft =D> =D> =D> =D> =D> )
Dan nog een keer alleen de kleinen toer gedaan en k'moet zeggen da'k blij was dat ik dat bordje voor den tweede keer 'laatste kilometer' zag staan.
Kunnen terugkijken op een geslaagde zondag en een heerlijke après met een hele bende bikers :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: .

fast & furious
Kerstman

Post by fast & furious »

Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Voilà, mijn verslag is te lezen op mijn blog : http://mtb-tochten.skynetblogs.be
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

veeteeteetje wrote: Ook voor het eerst gezien dat Kenny geen beekje kan doorrijden [-X [-X :-D .En ik maar denken : die kan alles aan!!! :^o :^o :wink:
Amaai, dat zal ik maar als een compliment beschouwen zeker :roll: Mooie rit, maar volgend jaar start ik een pak later. Het filerijden heeft de pret voor mij ietwat bedorven, maar dat is iets waar je als organisator niets aan kan doen natuurlijk. VTT en crew, doe zo verder en volgend jaar zit je aan 2000 deelnemmers =D> =D> =D> =D>
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Superfan wrote:
'k sin wel ne keer benieuwd hoe dat den bikiniwash zal verlopen... :roll:
Doem doeme doeme toch :evil: ,alles is opgeruimd,'k krijg een kleine black-out,'k kom wakker :roll: en zie dat mijnen auto gewassen is en mijn ruit weer toe is.Miljaarde.... #-o #-o #-o #-o

Ondanks de vermoeidheid 8) van de voorgaande weken toch nog geweldig kunnen genieten van de rit zelf waarvan ik elke vierkante cm vanbuiten ken... :wink:

Bedankt voor de mooie reacties en het vertrouwen. =D>
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Ewel VVT-tje en crew: dit was écht AF! =D> =D> =D>

De uitdrukking 'het maximale uit de streek halen' kreeg zondag terug een nieuwe invulling. Heb als Ingelmunsterse Brigandsbiker mijn ogen opengetrokken in Klein Zwitserland (voor de leken: bos nabij kasteel tussen Mandel en kanaal), de verbinding tussen de gekende stroken rond de Muizelmolen en Ooigembos was zeer uitgekiend en elke vierkante meter van het Crossparcours in Wielsbeke werd benut. Op bepaalde momenten zat ik mij af te vragen "waar in godsnaam zit ik hier ergens??", dat in mijn eigen 'thuisstreek'. En hoe heb je dat sublieme weer voor mekaar gekregen? ;-)

Echt nen dikke proficiat!
En dat ik in 2008 opnieuw van de partij zal zijn in mijn thuisgemeente, is een open deur intrappen

Trouwens, enige bescheidenheid is mij soms vreemd 8) :wink: , zodat ik hier toch nog eens proficiat wil wensen aan al mijn collega-Brigandsbikers die met 35 bikers opnieuw de Trofee voor best vertegenwoordigde Mountainbikeclub in de wacht hebben gesleept!!! Volgende jaar gaan we er natuurlijk opnieuw voor (de Keizertrofee, zoals je reeds meegedeeld :wink: )!

Maar natuurlijk moeten we kritisch blijven, en moet er toch een minpuntje van af :-? . Na lang denken kwam ik tot het besluit dat ik wat de organisatie en de TT betreft, geen enkel minpuntje kan vinden... Maar wel heb ik gezien - en daar kan de organisatie echter weinig aan doen - dat er zeer veel bikers, en vooral recreanten zonder helm rondreden #-o . Wat zeer gevaarlijk is, zeker nu de TT toch wel enkele technische :bounce: :bounce: :bounce: stukjes bevatte. een achterwiel dat uitbreekt en met het hoofd tegen een boom(wortel) of afgezaagde stam en het amusement is gedaan; misschien wel voor langere duur... Wij met onze TT zitten met hetzelfde probleem natuurlijk. Het enige wat daaraan kan gedaan worden is voldoende waarschuwen en een helm 'verplichten'. Je kunt hem natuurlijk niet manu militari op het hoofd van de biker zetten, maar er op wijzen aan de inschrijving, op affiches, etc.
Dus: dit is een minpuntje dat vreemd is aan de de organisatie en de TT zelf :-)

En tenslotte een tweede minpuntje: op den après zat er zo iemand aan ons tafel die naar mate de namiddag vorderde vrolijker en vrolijker werd (wat ook gold voor de geproduceerde decibels), en die naar ik lees zelfs de boel heeft afgesloten en prompt tot aprèskoning werd gebombardeerd... :lol: Och ja, nu ik er over denk, eigenlijk is dat nog een troef te meer van jullie TT. Over een aantal edities zullen ze zeggen: "je moet zeker gaan naar Oostrozebeke: Klein Zwitserland, Ooigembos, crossparcours, de Voltman, allemaal de moeite om mee te maken" :roll: :wink:

@ voltman: je rijd al de meeste TT's van de club, ga je nu ook voor aprèskampioen van de club ;-)

Dus: =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> (per editie ééntje :wink: )
motorbiker wrote:beste, ge moogt zoveel op uw muizeke niet duwen.
LOL³
Superfan wrote:
amaai, da zal zeer doen als de dames in kwestie mijn cranck en cassette zullen moeten wassen 'zonder handen' :lol:
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

Mister T kan het nogal goed uitleggen hé.

Inderdaad het dragen van een helm is zeker geen luxe, ben deze zomer ook eens tenval gekomen en gelukkig had ik een helm op want deze was middendoor kapot.

Dat de bikers geen helm dragen daar kan de organisatie niets aandoen, het zijn meestal de bikers die denken dat ze kunnen mtben die helmloos rijden. Het is een kleine investering maar kan veel leed besparen.

Het parcours was gelijkaardig aan een ardennentocht maar dan zonder hoogteverschillen.

Bedankt voor de hapjes op den aprés.

tot volgend jaar en met nog meer brigandsbikers
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

berggeitje1 wrote:Mister T kan het nogal goed uitleggen hé.

(...)

Bedankt voor de hapjes op den aprés.

tot volgend jaar en met nog meer brigandsbikers
'Uitleggen' is dan ook mijn job 8)

En inderdaad, was de haptjes vergeten, speciaal geprepareerd door VTTfientje! =D>

Trouwens, volgende jaar 11e editie. Eerste priemgetal met twee cijfers, én voor het eerste twee gelijke cijfers. Dus volgens mij opnieuw een jubileumeditie! Voor mij de kippenuggets en de loempia's alsjeblieft!
Last edited by Mister T. on Tue 23 Oct 2007 14:44, edited 2 times in total.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

grote plateau wrote:
Superfan wrote:
Doem doeme doeme toch :evil: ,alles is opgeruimd,'k krijg een kleine black-out,'k kom wakker :roll: en zie dat mijnen auto gewassen is en mijn ruit weer toe is.Miljaarde.... #-o #-o #-o #-o
vol goesting gisteren rond 18u mij aangeboden ten huize VTT-tje, zonder GP, anders mochten we de ruiten langs de binnenzijde ook zemen. Auto al ne keer voorgewassen, zodat de stukken aarde er tenminste niet meer aanhingen. Aangebeld en zie daar VT-fietje :bounce: :bounce: . 'k zag de bikin lintjes al hangen =P~ . Helaas , helaas: VTT-tje zou binnen 5 minuten thuis zijn, en de kinders waren thuis. of we een andere keer konden terugkomen. :evil: .
Post Reply