21/10/07 Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
merida
Mountainbiker

Post by merida »

Biker Zjé wrote:Na een vol jaar van knie-ellende kon ik vandaag eindelijk terug de mountainbikedraad oppikken.
Het verslagske van ons wedervaren vind je hier :wink:
Prachtig! Hier heb ik naar uitgekeken, se. Nagenieten van de gereden toertocht met het verslagje van Biker Zjé.
VIERI
Mountainbiker

Post by VIERI »

Alle deelnemers (1404) én helpers: BEDANKT !!! =D> =D> =D>

Foto's binnenkort op http://www.x-tremebikers.be (nog even geduld...)
Rapid
Mountainbiker

Post by Rapid »

VIERI wrote:Alle deelnemers (1404) én helpers: BEDANKT !!! =D> =D> =D>

Foto's binnenkort op http://www.x-tremebikers.be (nog even geduld...)

Waar stonden ze te fotograferen???

Heb niets gezien....misschien te snel geweest :oops: of al wat zwarte sneeuw voor de ogen :wink: !
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

Hemd wrote:
als jullie met 2 vanni's waren zijn jullie mij voorbij gekomen net na het duracel rond punt . eentje van jullie had een blauw truitje aan, niet?
Yep, dat zal B.Insane geweest zijn. Met zijn sponsortruitje van Janssens Pharmaceutica :P
Yep da was ik waarschijnlijk, probeer altijd het wiel van Hemd te volgen :-D (en 't is Janssen Pharmaceutica he (voor zolang het nog duurt #-o :-? ))
Volgende keer eens hard roepen he, dan stoppen we het treintje fffkes (Kan ik wa bekomen :lol: ).

Tof toerke (maar da wisten we al), mee de VN naar daar dan de 40km en terug was goe voor een 82 km.
Zou'k geflitst zijn?? Ben benieuwd naar die fotokes (heb nergens iemand zien staan).
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

hoi........ een delegatie sasbikers uit Humbeek vonden idd een schitterende tocht =D> =D> =D> alles erop en eraan. Qua organisatie deed het even denken aan onze tourtocht op 11 november in Humbeek; De parel van Brabant.......alles tot in de puntjes verzorgd en zo moet dat =D> =D>
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

hoi........ een delegatie sasbikers uit Humbeek vonden idd een schitterende tocht =D> =D> =D> alles erop en eraan. Qua organisatie deed het even denken aan onze tourtocht op 11 november in Humbeek; De parel van Brabant.......alles tot in de puntjes verzorgd en zo moet dat =D> =D>
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

sluikreklame noemt men dat :-)
Zolang het geen sluikstorten is zal er wel geen moderator ingrijpen zekers :-)

Een gastronomisch wildfestijn heeft mij van deze toertocht doen weghouden, helaas, maar ik denk dat mijn ploeggenoten wel voldoende aanwezig waren.
Fozzie
Mountainbiker

Post by Fozzie »

spooky wrote: Een gastronomisch wildfestijn heeft mij van deze toertocht doen weghouden, helaas, maar ik denk dat mijn ploeggenoten wel voldoende aanwezig waren.

Ge moogt gerust zijn: 18 stuks :bounce:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

fonny,
binnenkort gaan wij startpremie vragen ipv startgeld betalen.
Zo'n hoop... :lol:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Is altijd wel leuk om zo'n trein te zien rijden.
Na de bevoorrading gaat het altijd bijzonder hard, dus dan is het ieder voor zich, maar tot aan de bevoorrading is het mooi samen blijven aan een rustig maar degelijk tempo.
Ideaal.
mtbrider
Mountainbiker

Post by mtbrider »

Inderdaad een formidabel tochtje, een uit het boekske zoals ze zeggen. Prachtig parcours, goed afgepijld en een bevoorrading om U tegen te zeggen. Doe zo verder X-tremebikers zou ik zeggen. De mannen van MTB Okselaar waren wreed content.
Post Reply