Prachtig! Hier heb ik naar uitgekeken, se. Nagenieten van de gereden toertocht met het verslagje van Biker Zjé.Biker Zjé wrote:Na een vol jaar van knie-ellende kon ik vandaag eindelijk terug de mountainbikedraad oppikken.
Het verslagske van ons wedervaren vind je hier
21/10/07 Betekom
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
VIERI wrote:Alle deelnemers (1404) én helpers: BEDANKT !!!![]()
![]()
Foto's binnenkort op http://www.x-tremebikers.be (nog even geduld...)
Waar stonden ze te fotograferen???
Heb niets gezien....misschien te snel geweest
- B.insane
- Mountainbiker
Yep da was ik waarschijnlijk, probeer altijd het wiel van Hemd te volgenHemd wrote:Yep, dat zal B.Insane geweest zijn. Met zijn sponsortruitje van Janssens Pharmaceuticaals jullie met 2 vanni's waren zijn jullie mij voorbij gekomen net na het duracel rond punt . eentje van jullie had een blauw truitje aan, niet?
Volgende keer eens hard roepen he, dan stoppen we het treintje fffkes (Kan ik wa bekomen
Tof toerke (maar da wisten we al), mee de VN naar daar dan de 40km en terug was goe voor een 82 km.
Zou'k geflitst zijn?? Ben benieuwd naar die fotokes (heb nergens iemand zien staan).
- spooky
- Mountainbiker
fonny,
binnenkort gaan wij startpremie vragen ipv startgeld betalen.
Zo'n hoop...
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Is altijd wel leuk om zo'n trein te zien rijden.
Na de bevoorrading gaat het altijd bijzonder hard, dus dan is het ieder voor zich, maar tot aan de bevoorrading is het mooi samen blijven aan een rustig maar degelijk tempo.
Ideaal.
binnenkort gaan wij startpremie vragen ipv startgeld betalen.
Zo'n hoop...
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Is altijd wel leuk om zo'n trein te zien rijden.
Na de bevoorrading gaat het altijd bijzonder hard, dus dan is het ieder voor zich, maar tot aan de bevoorrading is het mooi samen blijven aan een rustig maar degelijk tempo.
Ideaal.