daar bij chronorace hebben ze echt wel een probleem om eens deftig de gemiddeldes uit te rekenen...
Kustcriterium
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jonathan wrote:denk dat het normaal is dat er velen de isostar wilden, als je de tekst las op de t-shirts
WIELERTERRORIST
dat van die fraudeurs is altijd zo, ik heb zwaar afgezien en paar keer een klop gekregen van de hamer, maar opgeven of een hoek afsteken geen denken aan
hopelijk komt de rest van de uitslag nog online want er staan slechts 200 op chronorace
Er is ook een pagina 2 en 3. Dat heb je duidelijk over het hoofd gezien.
Ik heb het grootste deel van de wedstrijd alleen gereden en ben daarom niet ontevreden met de 323 ste plaats al was mijn doelstelling eigenlijk bij de eerste helft te zitten. Ik heb de fout gemaakt mijn banden (vooral de voorband) iets teveel zacht te zetten, er zat teveel baan in en eens op de baan kon ik nooit het tempo volgen van de groepkes. Op naar de Panne
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
ter info: ik dachte het ook, maar iedereen is opgenomen in de lijst. Enkel eens goed kijken, er zijn nog een 2 en 3e pagina. daar op klikken en ge zijt er.jonathan wrote:denk dat het normaal is dat er velen de isostar wilden, als je de tekst las op de t-shirts
WIELERTERRORIST
dat van die fraudeurs is altijd zo, ik heb zwaar afgezien en paar keer een klop gekregen van de hamer, maar opgeven of een hoek afsteken geen denken aan
hopelijk komt de rest van de uitslag nog online want er staan slechts 200 op chronorace
Nog iets eigenaardigs.
Gisten was ik de 500e (wilde persé dat getal hé)
Doch vandaag ben ik al 15 plaatsen naar voren opgeschoven.
Dus ieder dag kijken, en misschien zitten we binnen een maand in de top 10.
En Jonathan, nie vergeten in te schrijven voor de Strandrace te Blankenberge hé.
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
[quote="long fellow"]Fier als een gieter wisten een paar gasten , aan de afspuitstand, te vertellen dat ze "HET systeem" uitgedokterd hadden om een betere plaats te bemachtigen in de uitslag. #-o
Naar mijn mening lag er aan de kant naar Oostendse haven toe geen tijdsregistratie mat, en zodoende wisten die paljasjes ons te zeggen dan te een km na de bevoorrading doodleuk van de fiets stapten, alsof ze pech hadden. Daarna het strad opwandelden en hun fietstochtje verderzetten. Dit zal wel een paar km vetschil betekenen. :evil:
Ik heb het ook gezien dat je daar ergens vrij vlot van die dijk kon afwandelen omdat het zand daar hoog lag.Heb er ook iemand zien afstappen maar of die wilde valsspelen of opgeven weet ik natuurlijk niet!
Een extra mat op het einde van de dijk daar was welkom geweest!
Maar denk wel dat de valsspelers niet in de kop van de wedstrijd zitten want dan zou dat toch te hard opvallen.
Naar mijn mening lag er aan de kant naar Oostendse haven toe geen tijdsregistratie mat, en zodoende wisten die paljasjes ons te zeggen dan te een km na de bevoorrading doodleuk van de fiets stapten, alsof ze pech hadden. Daarna het strad opwandelden en hun fietstochtje verderzetten. Dit zal wel een paar km vetschil betekenen. :evil:
Ik heb het ook gezien dat je daar ergens vrij vlot van die dijk kon afwandelen omdat het zand daar hoog lag.Heb er ook iemand zien afstappen maar of die wilde valsspelen of opgeven weet ik natuurlijk niet!
Maar denk wel dat de valsspelers niet in de kop van de wedstrijd zitten want dan zou dat toch te hard opvallen.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Das juist, ik denk niet dat het "DE" grote goden waren.alainvwbike wrote:long fellow wrote:Fier als een gieter wisten een paar gasten , aan de afspuitstand, te vertellen dat ze "HET systeem" uitgedokterd hadden om een betere plaats te bemachtigen in de uitslag.![]()
Naar mijn mening lag er aan de kant naar Oostendse haven toe geen tijdsregistratie mat, en zodoende wisten die paljasjes ons te zeggen dan te een km na de bevoorrading doodleuk van de fiets stapten, alsof ze pech hadden. Daarna het strad opwandelden en hun fietstochtje verderzetten. Dit zal wel een paar km vetschil betekenen.![]()
Maar ik ben tenminste blij met mijnen uitslag waarvan ik weet dat ik de volledige afstand reed.
En die" slimmerikken" moeten maar hun plan trekken...
Rondelez stopt ?
De voorbije 2 jaar presteer ik onder mijn niveau en de afgelopen 2 weken werden zelfs een dieptepunt in mijn carrière.
Daarom zal komend weekend het WK in Polen voorlopig mijn laatste wedstrijd worden.
Of ik nog herbegin zal afhangen of mijn lichaam het nog aankan om wedstrijden en zware trainingen te betwisten.
Björn
oei ... gisteren was inderdaad geen goede wedstrijd voor hem maar opgeven ...BeacheD wrote:Rondelez stopt ?
De voorbije 2 jaar presteer ik onder mijn niveau en de afgelopen 2 weken werden zelfs een dieptepunt in mijn carrière.
Daarom zal komend weekend het WK in Polen voorlopig mijn laatste wedstrijd worden.
Of ik nog herbegin zal afhangen of mijn lichaam het nog aankan om wedstrijden en zware trainingen te betwisten.
Björn
en zeggen dat voorbije 2 jaar slecht; heeft hij vorig jaar niet enkele strandraces gewonnen en in principe het eindklassement zeker zou gehad hebben moest hij niet ziek/gekwest (wat was het nu weer?) zijn
- Fre C
- Mountainbiker
Overzicht van uitslag mannen en vrouwen afzonderlijk op http://www.mountainbikekustcriterium.be/ en dan uitslagen. Maar ook daar problemen met berekenen gemiddelde. Was 134ste en met minder valsspelers misschien 130ste
Vind inderdaad ook dat op zo'n races meer gedacht moet worden ifv rijders...start en finish vond ik maar niets...meer als de helft kan na 45km voluit gaan niet meer door dat diepe zand rijden. En als het dan toch zou willen lukken, heb je nog kans dat je domweg valt en dat er iemand nog voorbijrijdt in de laatste meter.
Bevoorrading was gevaarlijk met al die flesjes op een stuk waar je makkelijk 30km/u rijdt. Gelukkig denken velen onder ons aan diegene die achter ons komen en gooi je het flesje op het strand (wat op eerste moment niet milieuvriendelijk is
)
Matten:leg toch eens twee tijdregistraties ONDERWEG. Op welke rare plaats had men deze nu gelegd...Ik zou deze persoonlijk leggen op een stuk waar iedereen opnieuw op fiets zit na een strandstuk (zo kan je bij detailregistratie zien als je in de loop van de race opschuift of plaatsen verliest). En dan best nog een twee mat op plaatsen waar rijders elkaar kruisen, zodat er inderdaad niet vals gespeeld kan worden. Maar zij die valsspelen, hebben enkel een mooie plaats...denk niet dat ze er voor zichzelf voldoening uit kunnen halen. Tenzij je in top rijdt en geld verdient, maar zeuren daar lukt toch wel niet, vermoed ik.
Vind inderdaad ook dat op zo'n races meer gedacht moet worden ifv rijders...start en finish vond ik maar niets...meer als de helft kan na 45km voluit gaan niet meer door dat diepe zand rijden. En als het dan toch zou willen lukken, heb je nog kans dat je domweg valt en dat er iemand nog voorbijrijdt in de laatste meter.
Bevoorrading was gevaarlijk met al die flesjes op een stuk waar je makkelijk 30km/u rijdt. Gelukkig denken velen onder ons aan diegene die achter ons komen en gooi je het flesje op het strand (wat op eerste moment niet milieuvriendelijk is
Matten:leg toch eens twee tijdregistraties ONDERWEG. Op welke rare plaats had men deze nu gelegd...Ik zou deze persoonlijk leggen op een stuk waar iedereen opnieuw op fiets zit na een strandstuk (zo kan je bij detailregistratie zien als je in de loop van de race opschuift of plaatsen verliest). En dan best nog een twee mat op plaatsen waar rijders elkaar kruisen, zodat er inderdaad niet vals gespeeld kan worden. Maar zij die valsspelen, hebben enkel een mooie plaats...denk niet dat ze er voor zichzelf voldoening uit kunnen halen. Tenzij je in top rijdt en geld verdient, maar zeuren daar lukt toch wel niet, vermoed ik.
long fellow wrote:ter info: ik dachte het ook, maar iedereen is opgenomen in de lijst. Enkel eens goed kijken, er zijn nog een 2 en 3e pagina. daar op klikken en ge zijt er.jonathan wrote:denk dat het normaal is dat er velen de isostar wilden, als je de tekst las op de t-shirts
WIELERTERRORIST
hopelijk komt de rest van de uitslag nog online want er staan slechts 200 op chronorace![]()
Nog iets eigenaardigs.![]()
Gisten was ik de 500e (wilde persé dat getal hé)
Doch vandaag ben ik al 15 plaatsen naar voren opgeschoven.Reden ????
![]()
![]()
![]()
Dus ieder dag kijken, en misschien zitten we binnen een maand in de top 10.![]()
En Jonathan, nie vergeten in te schrijven voor de Strandrace te Blankenberge hé. :wEr is zijn nog plaatsen in de 1e startboxink: (voor de beide afstanden)
ja naast mij maar braaf zijn he