21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Wat moet een mens nog toevoegen, gewoonweg een schitterende tocht, met evenveel passie uitgebracht als de editie van vorig jaar die toen al een openbaring was. Massa's hoogtepunten zoals het al veel genoemde Klein Zwitserland (mss net iets te technisch voor mij), Ooigembos (nog enkele bomen gezien waar we niet rond reden :wink: ) en crossparcours, maar ik onthoud ook het bosje in de derde lus =D> , de Mandeloevers, enkele mooie bandenzuigende velddoorsteken, ...

Ik kon niet wachten tot volgend jaar om deze tocht nog eens te rijden (te meer daar er enkel bedreigde stukken bij zitten), dus meteen na mijn aankomst terug gestart voor een tweede rondrit. (veel rustiger - mensen ipv allemaal tussen 8.30 en 9.30 te willen vertrekken, rij uiterst vroeg of wat later, 't gaat nog zo gemakkelijk) Enkel lus 1 en 2 uit veiligheid laten vallen omdat ik zeker 3 en 4 wou doen. Uiteindelijk 83km op de kilometerteller en het fantastische avg van 15,4 :oops: .

Verder een uitstekende organisatie. Nog leuke après (en niet de laatste!, Voltman mocht de lichten uitdoen). Ook enkele nieuwe gezichten gezien.
@Dark Dingo, ik probeer uw koerspulle zondag naar Middelkerke mee te nemen.

Proficiat aan VTT'tje, VTPP'tje, Chris, VTFietje, VTmeemeetje, Grote Plateau, Cowboy Peter en de vele andere medewerkers aan dit gebeuren. =D> =D> =D>
natten
Mountainbiker

Post by natten »

=D> proficiat t'was dik in orde gasten !!!!!!

Natten
den blinky
Kerstman

Post by den blinky »

=D> =D> =D> da was ne keer nen mountainbiketocht die mountainbiketocht was se zo moeten ze allemaal zijn maar ja de één kan nie doen wa de andere uit de streek kan halen' vttje wel geef hem paar boomkes en tis feest
VTTje en co O:) doe zo verder ,t'was prachtig =D> =D>

één opmerking #-o denk da we paar boskes gemist hebben =P~ =P~ =P~ :lol: :lol:

volgend jaar terug k'verlang al se (o) :bounce: :bounce:

proficiat =D> =D> =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

den blinky wrote:één opmerking #-o denk da we paar boskes gemist hebben =P~ =P~ =P~ :lol: :lol:
we weten het, maar we bewaren ze voor volgend jaar :bounce: :bounce: :bounce:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

cowboy peter wrote:
den blinky wrote:één opmerking #-o denk da we paar boskes gemist hebben =P~ =P~ =P~ :lol: :lol:
Ge peist toch nie van in mijnen hof rond te rijden zeker!!! [-X [-X [-X
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

prachtige tocht!! kben ook die 2 hellingen juist nie opgeraakt, ma twaarn der nog een paar die daar sukkelden, heb ik gemerkt... tging nog prachtiger geweest zijn, moesten er wa meer "recuperatiestukken" ingezeten hebben. en daarmee bedoel ik nie meer road é :roll: ... de laatste paar kilometer ben ik nog een paar keer mezelf tegengekomen, en nie eens ne goeiendag gekregen zeg... de druk aan de afspuitstand was idd laag, kzal der morgen nog eens mogen overgaan denk ik... volgend jaar zeker terug, maar dan beter voorbereid want om 9h vanmorgen ging er een nieuwe wereld open... chapeau voor het werk van het organiserend comité!
triple XXXL
Mountainbiker

Post by triple XXXL »

Voor de eerste maal tt Oostrozebeke
En zal er voortaan ieder jaar bij zijn
De MOOISTE en BEST georganiseerde tocht die ik op een vlak parcourt al gereden heb
=P~ =P~ =P~ =P~
Wel veel bikers gezien met materiaal pech en op het einde halfdoden die nog met moeite vooruit raakten
Een hard parcourt voor fiets en zijn berijder :lol: :lol: :lol:
DANK U voor deze organisatie [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

cowboy peter wrote:

@CP:niet te vele peizen op volgend jaar maar wel op morgen:den bikinicarwach :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: .
En de mijnen is ook vuil zulle en mijn linkerruit #-o :wink: gaat niet meer omhoog.

En voor de geinteresseerden:er waren zeer veel bikers.Maar VTTtje zal nog wel zijn verslagske schrijven vooraleer hij in slaap valt op zijn klavier...... :wink:
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

ben ook voor het eerst afgezakt naar oostrozebeke tesamen met mijn jongste zoon van 10 jaar.
veel meer positiefs kan ik er niet aan toevoegen.
we wilden de 45 km uitrijden maar hebben de laatste 2 lussen toch laten vallen .
zodoende kwamen we toch aan een 41 km met een avs van 12.59 km/u.
zijn rond 9u45 gestart en hebben geen enkele file tegengekomen.
op de afspuitstand waren we met 4 en was er veel druk.
aan de organisatie bedankt en zeker tot volgend jaar
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

@veeteeteetje:

Weet je al de datum voor volgend jaar??? :lol:

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
meer moet'k niet zeggen zeker?
Last edited by Big One on Sun 21 Oct 2007 21:34, edited 1 time in total.
Post Reply