21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

[quote="uncle sam"]=P~ :bounce: =P~ :bounce: [-o< =P~

-0.25 wegens 1 bepijling "moeilijk" die eigenlijk niet te doen moet heten :-?
nl die 2 afdalingen/beklimmingen op en neer rechts/net naast die grasweg.
Naar beneden ok, maar dan direct terug zo stijl omhoog heb ik niemand zien doen #-o

toch wel :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

smetje 5 wrote:
uncle sam wrote:=P~ :bounce: =P~ :bounce: [-o< =P~

-0.25 wegens 1 bepijling "moeilijk" die eigenlijk niet te doen moet heten :-?
nl die 2 afdalingen/beklimmingen op en neer rechts/net naast die grasweg.
Naar beneden ok, maar dan direct terug zo stijl omhoog heb ik niemand zien doen #-o

toch wel :wink:
De eerste ging, de tweede niet. Allé, voor mij toch
kurt d
Mountainbiker

Post by kurt d »

perico wrote:
Ken1984 wrote:
perico wrote:Vandaag een 25 km gereden van het parcours met mijn zoontje van net 8 jaar.Heb met hem oa. het parcours in Ooigem gedaan, prachtervaring samen met mijn zoontje.Ik wil even benadrukken dat MTB'kers gewoon een prachtmentaliteit tonen. Niet één persoon heeft zich druk gemaakt wanneer ze iets opgehouden werden door ons, dit vind ik gewoon prachtig. :wink: :wink: :wink:

Dikke pluim voor deze organisatie.
Had je zoontje een Trek? Het was prachtig om te zien en hij ging toch serieus vooruit hoor, hopelijk heeft ie de microbe te pakken. Ik ben jullie (als 't met ene Trek was) tegengekomen op 't einde van Ooigem Bos en in de laatste kilometer :). Chapeau =D>

Neen, hij reed met een gewoon fietske van Decathlon (voorlopig) Reed met trainingspak van OMS-Ingelmunster
Met diene Trek was mijne zoon vorige week 7 geworden, en heeft de prijs gewonnen voor jongste deelnemer (31...km uitgereden), heeft er al verschillende tochten opzitten.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

SSSSSSSchitterende tocht =D> =D> =D> ! De 45,3 km afgehaspeld met een AVS van 18.1 km! Zulke tochten heb ik het liefst :bounce: :bounce: . Vooral bij de start om 8u was het heerlijk om in de mist te biken en dat tussen 'witte' velden.
De streek ken ik op mijn duimpje....dacht ik :oops: ! Na vandaag ken ik ze wel en dat dankzij die ferme ploeg van Oostrozebeke. Nergens ben ik een hindernis tegen gekomen die niet te doen was (@Uncle Sam en @Ken1984: met de juiste techniek waren die twee 'moeilijke' wel te doen. Enkele tips: met zeer klein verzet de put induiken en de steile helling schuin oprijden. Dat laatste is geen probleem, want VTTje had duidelijk een breed stuk weggemaaid. Ik ben er zeker van dat hij dat ook zonder problemen verwerkt. Maar het moet gezegd, het blijft moeilijk #-o ! Blijven oefenen zou ik zeggen. Volgende week krijg je misschien ook de kans op 'onze' TT, nl. de brigandsbikerstocht in Ingelmunster...en Davy zal ongetwijfeld ook uitpakken met nieuwe en gewaagde dingen...!)
Waar ik het meest genoten van heb? Kasteelbos, Ooigem Bos (geen file gehad) en crossparcours. Tot volgend jaar (is de datum al bekend?? [-o< )
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

katrien20 wrote:Jammer dat dit alles geen weekje blijft liggen zodat we alles nog eens kunnen overdoen he!
denk je dat we al de bomen die we speciaal voor vandaag geplant hebben weer gaan rooien misschien ?? [-X We kunnen alles nog eens overdoen wanneer we maar willen :bounce: :bounce: .
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

scubaluc wrote:@ de forumbende, de weg naar huis was een heel stuk korter dan de weg naar Oostrozebeke :P ik begrijp er helemaal niets van :oops:
Misschien zijt ge verkeerd gereden..... :roll:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

tloperke wrote:Nergens ben ik een hindernis tegen gekomen die niet te doen was (@Uncle Sam en @Ken1984: met de juiste techniek waren die twee 'moeilijke' wel te doen. Enkele tips: met zeer klein verzet de put induiken en de steile helling schuin oprijden. Dat laatste is geen probleem, want VTTje had duidelijk een breed stuk weggemaaid. Ik ben er zeker van dat hij dat ook zonder problemen verwerkt. Maar het moet gezegd, het blijft moeilijk #-o ! Blijven oefenen zou ik zeggen. Volgende week krijg je misschien ook de kans op 'onze' TT, nl. de brigandsbikerstocht in Ingelmunster...en Davy zal ongetwijfeld ook uitpakken met nieuwe en gewaagde dingen...!)
Waar ik het meest genoten van heb? Kasteelbos, Ooigem Bos (geen file gehad) en crossparcours. Tot volgend jaar (is de datum al bekend?? [-o< )
Kzal het maar steken op mijn pijnlijke knie :oops:

Nenee, volgende week ben ik weer van de partij en hopelijk wel 100%
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

yep,

BEASTY heeft zich ook goed geamuseerd, ook mij zie je terug volgend jaar.

ik heb wel 2 minpuntjes

1* de druk op de afspuitslangen (laag)
2* de douches waren gelijk zandstralers #-o

volgende keer zet ik mijne velo in de douches en ik was mij aan de afspuitstand #-o

ik heb wel nog iets gevonden: een kmteller van het merk "ciclo master type cm408" is er dat iemand verloren?? gevonden in een of ander bos voor de splitsing in een gracht waar we twee maal door moesten.

gr

BEASTY
señor cartero
Mountainbiker

Post by señor cartero »

Ook de 45 km gereden!
Qua techniek een heel mooi parcours en weinig road, dus chapeau!
Maar ik denk ook dat deze tocht wa het slachtoffer werd van z'n succes doordat er heel veel volk op het parcours aanwezig was en waardoor het op de singletracks aanschuiven was!
Misschien volgende keer iets vroeger starten of heel laat (nu om 9h20 vertrokken)!
Heb trouwens ook de bevoorrading overgeslagen wegens te druk!
Nuja, heb toch van de tocht genoten!
T'was de ideale tocht na de zware tocht van de koppenberg gisteren!

By the way...heb op de eerste helft van het parcours nog een mountainbikegirl de weg terug uitgelegd naar Oostrozebeke omdat ze haar sleutels op haar auto had laten zitten! Indien ze dit leest, let me know of je Oostrozebeke makkelijk terug vond en of je auto er nog stond (hope so!)
mtb_loverke
Mountainbiker

Post by mtb_loverke »

Een dikke proficiat voor de organisatie want dit was af;dit was de perfectie zelve =D> =D> =D> =D> =D>
Dit was m'n eerste deelname ooit in Oostrozebeke en ik moet zeggen heb nu al terug goesting om terug te komen;dus zeker tot volgend jaar :-D
Ook tof dat we tot 14.00u konden inschrijven want ik ben nu éénmaal geen ochtend biker.
s'Namiddags dan ook alle technische stukken heel vlot kunnen nemen al moest ik wel geregeld eens mijn voetje plaatsen :( .
De laatste 5 km was alle jus uit de benen en ben ik nog ettele keren gestorven op m'n bikeske

'All my respects' voor iedereen die aan deze prachtorganisatie heeft meegewerkt.
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply