21/10/07 Betekom
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Weer een beweldige tocht van de X-treme bikers!
Toch weer enkele nieuwe stukken gereden in de gebure van Vlasselaar (Wezemaal).
Nergens voet aan de grond moeten zetten! 't Was nochtans een moeilijk stukske daar naast de spoorweg in Gelrode omhoog!! Bert Bibber stond bovenaan te genieten van de afziende medebikers
Toch weer enkele nieuwe stukken gereden in de gebure van Vlasselaar (Wezemaal).
Nergens voet aan de grond moeten zetten! 't Was nochtans een moeilijk stukske daar naast de spoorweg in Gelrode omhoog!! Bert Bibber stond bovenaan te genieten van de afziende medebikers
- Bumba
- Mountainbiker
leuke tocht met gesmaakte singletracks in het begin, de bekende klims in het midden (spijtig dat tremelo vorige week veel dezelfde dingen deed)en een mooie balenberg afsluiter.
En de bevoorrading . tja, heeeel veeel volk .. mischien toch overwegen om een andere plek uit te kiezen
- Simple Mind
- Mountainbiker
Post by Simple Mind »
Ik kan er ni veel aan toevoegen ... twas een machtig toerke (wel een paar keer moeten afstappen omdat ik ni omhoog geraakte maar dat ligt aan mij
)! Toen ik de bevoorrading zag tussen de maisvelden had ik eigenlijk een portie verse popcorn verwacht
maar twas zelfs verse appelcake !
De afpijling was tiptop in orde, kben nergens verkeerd gereden en daar ben ik anders wel ne krak in ! 
Wij keren tevreden terug !!!
Wij keren tevreden terug !!!