Vandaag heb ik ook de TT in Ruddervoorde gereden. Het stuk voor de bevoorrading was heel mooi. Het stuk juist na de bevoorrading was er iets te veel asfalt. Men liet het Waaroostpark (letterlijk) links met als resultaat dat je een heel stuk langs de veldhoekstraat en de Kortrijksesteenweg moest doen maar misschien zijn we de vorige week in Aalter-Brug te veel verwend geweest met de hoeveelheid off-road.
Ik vond het al bij al een mooie tocht en ik kom volgend jaar terug. Ik heb eind juni ook de zomer-TT in Ruddervoorde gereden en die vond ik nog mooier.
21/10/07 Ruddervoorde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
JustForFun
- Mountainbiker
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Ja, 't was in orde! Proficiat. Net zoals de voorbije jaren.
Jammer dat Steppewolf, Turtle en Fretterke weer
een "schie" hebben gekregen en ik weer op achtervolgen
was aangewezen. Maar wacht maar tot ik vermagerd ben!!!
En gelukkig was er soep ipv barbecueworst! Voor een worst
rij ik wel wat sneller!
Jammer dat Steppewolf, Turtle en Fretterke weer
een "schie" hebben gekregen en ik weer op achtervolgen
was aangewezen. Maar wacht maar tot ik vermagerd ben!!!
En gelukkig was er soep ipv barbecueworst! Voor een worst
rij ik wel wat sneller!
-
Steppewolf
- Mountainbiker
Post by Steppewolf »
Schitterende tocht !!!
Proficiat aan de organisatie.
Eens zien Mega Mingie hoe rap je volgende week voor een choufke rijdt
Proficiat aan de organisatie.
Eens zien Mega Mingie hoe rap je volgende week voor een choufke rijdt
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
Jammer dat we geen tijd meer hadden voor den après
. Maar van de tocht konden we zeker niet klagen. PROFICIAT aan de organisatie. Turtle was dik in vorm, nu Rita weg is krijgt hij iedere zaterdag vrij spel. Hopelijk moet hij volgende week werken zodat hij een mindere dag heeft voor de choufkestocht.
Was inderdaad een prachtige tocht maar bij mij was de 47 km precies maar een 43 km en een bevoorrading heb ik niet gezien ????? Heb nooit gezien dat ik ergens zou verloren gereden zijn??? Ik kon toch maar de pijltjes volgen?
Hopelijk zijn er nog mensen die dit overkomen is, anders zal ik me toch wat vragen moeten beginnen stellen, de eerste keer dat ik dit zou mee maken.
Voor de rest mooie tocht, mooie streek en zalig weertje.
Hopelijk zijn er nog mensen die dit overkomen is, anders zal ik me toch wat vragen moeten beginnen stellen, de eerste keer dat ik dit zou mee maken.
Voor de rest mooie tocht, mooie streek en zalig weertje.
De tocht blijft mooi en het is genieten. Ok er zaten na bevoorrading enkele langere asfaltstukken in maar al bij al was het niet slecht.
Wat me echter wel wat tegen de borst stoot is toch wel de wasgelegenheid. Een bassin tot daar aan toe, maar de ruimte waar dit moet gebeuren is toch alles behalve.
Misschien dat ze met die halve euro die ze extra vragen (€2,5 inschrijving) hier volgend jaar wel kunnen in investeren.
Wat me echter wel wat tegen de borst stoot is toch wel de wasgelegenheid. Een bassin tot daar aan toe, maar de ruimte waar dit moet gebeuren is toch alles behalve.
Misschien dat ze met die halve euro die ze extra vragen (€2,5 inschrijving) hier volgend jaar wel kunnen in investeren.