21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

veel kan ik daar niet aan toevoegen, nog nooit zoveel offroad in de vlaenders gekregen. Het crossparcoerke heb ik zelfs 2x gedaan, ik kon er geen genoeg van krijgen.
Aan allen die eer aan meewerkten =D> =D> =D> =D> =D>
Ik moet toegeven dat mijn beentjes zwaar aanvoelden toen ik naar Roeselare terugfietste ....
Nog even kennis gemaakt met enkele forumleden in den apres
Doeii
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Waar geen off road is , moet je ze zelf maken ....PRACHTIG !!!! hopelijk wordt deze trend verder gezet in andere TT's .
Bedankt vtt & crew =D> =D> =D>
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

@ de forumbende, de weg naar huis was een heel stuk korter dan de weg naar Oostrozebeke :P ik begrijp er helemaal niets van :oops:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Door een zieke zoon en zieke dochter deze morgen besloten om niet af te komen...
Jammer aan de commentaren te lezen, maar ja, het gezin gaat voor hé... :wink:
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

zeer leuke tocht zenne!!

Bedankt gasten =D>
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zoals eerder vermeld kon ik wegens een jubilee niet aanwezig zijn :( :(
En zoals ik kon vermoeden en lezen heb ik terug iets gemist na 3 jaar aanwezigheid :(

Maar niet getreurd volgend jaar ben ik er terug bij want een jubilee is maar om de 5 jaar :lol: :lol:

De Choufkes die er waren ,waren zeer tevreden =D> =D> =D>

Vanaf morgen vlieg ik er ook in om onze toertocht te bepijlen en we gaan er terug iets speciaals van maken met enkele verrassingen :-D

Hopelijk blijf de weergoden ons ook gespaard en dan is het zeker gezond fietsen aan het zeetje.

Veeteeteetje en de rest van de organisatie ik ben benieuwd hoeveel deelnemers jullie hadden #-o

groeten en misschiens tot volgende week op onze 8 ste chouffetocht in Middelkerke
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Omwille van de verwachte drukte (en dito files, zenuwachtigheid, ...) ben ik vandaag slechts om 11 uur gestart voor de 45 km. Dit later starten doe ik nu al een aantal weken en het bevalt mij uitstekend. Dus ook vandaag geen last van files of opstoppingen.

Van Veeteeteetje en vrienden kan je veel verwachten maar mijn verwachtingen werden nog overtroffen =D> =D> . Ja, zelfs mijn gemiddelde is vandaag gebroken #-o .

De eerste lus van de 45 km heb ik overgeslagen met het idee om later het crossparcours (mijn favoriete strook) te bissen (wat ik ook heb gedaan).

De hoogtepunten waren inderdaad het kasteelbos (m.i. de lastigste strook), Ooigembos (gladde boomwortels hé) en natuurlijk het crossparcours (altijd dikke fun). Maar de rest van het parcours was ook dik in orde. Kortom van de eerste tot de laatste minuut genoten, hoewel het kaarsje de laatste 5 km uit was.

Soms kan men als reactie op kritiek op bepaalde tochten lezen dat "er voor de streek niet meer inzat". Wel, vandaag is na Oudenburg opnieuw bewezen dat men in elke streek een topparcours kan maken.

Conclusie : top-parcours én top-organisatie. Bedankt Veeteeteetje en vrienden !!
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Op aanraden van Scubaluc was dit mijn eerste deelname aan deze fantastische TT. Herdoop de naam maar in "Dé Single-track TT". Ik heb er van genoten.
Deze Herder startte (pas) om 10u15 en dan heb je geen files meer op het parcours. Ik had dan wel het nadeel dat de auto's van de vroegstarters alle parkings ingenomen hadden :-D Ik vond een plekje op 900 m van de inschrijving... (goed opwarmerken).
Wat mij opviel : redelijk veel tegenliggers gehad = ?? zwartrijders in omgekeerde richting ?? :-?
Na de bevoorrading heb ik weinig volk gezien op de 45. Ik denk dat er velen deze afstand niet meer zagen zitten.
Tot volgend jaar!
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

Zijn gestart om 08.15 u. buffalobiker den tom & ik en waren nog maar in da 1'ste bos en t'was al van da... aanschuiven en wachten maar ja ge kunt nie alles hebben e', al bij al nen wreed mooie tour hebben nie te klagen t'was 10 op 10 zulle. Kan maar een ding meer zeggen..... TOT naaste jare. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
anno53
Mountainbiker

Post by anno53 »

=D> =D> =D> =D> =D> Chapeau =D> =D> =D> =D> =D> aan allen die aan deze tocht meewerkten. Meer moe da niet zijn :drunk: =P~ :bounce: :-D =D> #-o
Post Reply