21/10/07 Betekom
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- g-works
- Mountainbiker
Amai ! super sjikke TT met een mega buffet, nog nooit gezien op een TT , de bakker was volledig uitverkocht denk ik, verder was alles in orde, alleen een bewaakte fietsstalling miste ik nog , dan ga je geruster nog iets drinken, en blijf je wat langer plakken , dat is dan weer goed voor de kassa, volgend jaar zeker terug !!
volgens mij had je dan een verkeerde druk op je racing ralph. de mijne is bijna versleten en ik ben overal opgereden. (aan de extreme baar wel 2 keer rond gereden wegens enkele vallenden voor ons de eerste maal) voor de rest echt goei tochtje en uitgebreide bevoorrading.XCBiker wrote:Net terug van de 44 km. Heel mooie tocht die alle mooie heuvels uit de streek en de fantastische singletracks van meetshovenbos combineerde. Bevoorrading en bepijling waren heel goed.
Maar ik merk toch dat het tijd is voor de nobby nics boven te halen, een paar goede schuivers gemaakt met de RR. Vooral daar achter de extreme bar (die stijle klim met die plas onderaan).
Knappe tocht, maar enkel cent wafers aan de bevoorrading viel wel dik tegen (zeker als ge al die schillen van de bananen en appelsienen zie liggen in de vuilbak
) en we zijn nochtans rond 9:20 vertrokken. Mja, het weegt natuurlijk ni op tegen de kwaliteit en de afwisseling van de tocht
en we zijn er nog altijd om te MTB'en he, ni om te eten.
Sinds donderdag had ik het gevoel dat ik ziek aan het worden was en nu ben ik er zeker van, in het oprijden naar daar slaagde mijn hartslag al direct de hoogte in en ik geraakte geen meter vooruit. Tijdens de tocht zelf ben ik dan ook bijna door iedereen voorbijgestoken en serieus dood gegaan
.
(avg 17.4 !! voor de 44)
Sinds donderdag had ik het gevoel dat ik ziek aan het worden was en nu ben ik er zeker van, in het oprijden naar daar slaagde mijn hartslag al direct de hoogte in en ik geraakte geen meter vooruit. Tijdens de tocht zelf ben ik dan ook bijna door iedereen voorbijgestoken en serieus dood gegaan
(avg 17.4 !! voor de 44)
aan de demerdijk het parcours ingeslagen, en zo heel vroeg begonnen aan de 44km. ik was blijkbaar zelfs zo vroeg dat het bevoorradingsteam nergens te bespeuren was. pech voor mij. maar ik was erop voorzien
de hele tijd alleen gereden tot aan de inschrijvingen, mijn bijdrage in orde gebracht en verder naar Meetshoven
. heel mooi uitgestippeld.
zoals door velen reeds aangehaald: het beste wat deze streek te bieden heeft. puik werk!
zoals door velen reeds aangehaald: het beste wat deze streek te bieden heeft. puik werk!
als jullie met 2 vanni's waren zijn jullie mij voorbij gekomen net na het duracel rond punt . eentje van jullie had een blauw truitje aan, niet?Hemd wrote:Met team Van Nicholasnaar ginder gebold en de 44km gedaan. Met momenten heeeeeeeeel druk zodat je gedwongen die klim aan de extreme bar tevoet moest doen, maarja. Iedereen weet ondertss wel dat deze tocht de moeite is. Toer opt gemak gereden. Totaal iets van een dikke 80km.
-
jaro
- Mountainbiker
Het was inderdaad in orde en zeker de bevoorrading met oa. krieken - en fruittaart plus appelcake aan de lopende meter.
Rit van 44 km als gewoonlijk weer prima en op het einde ook terug gaan crossen op het crossparkour.
Afpijling zoals het moet en met bevestiging van de gekozen afstand na een splitsing.
Alles en zelfs meer dan ne mens nodig heeft was er en dus komen we hier de volgende keer weer.
Jaro.
Rit van 44 km als gewoonlijk weer prima en op het einde ook terug gaan crossen op het crossparkour.
Afpijling zoals het moet en met bevestiging van de gekozen afstand na een splitsing.
Alles en zelfs meer dan ne mens nodig heeft was er en dus komen we hier de volgende keer weer.
Jaro.