21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- pomer
- Mountainbiker
45km -avs15km/u-time 3u05min46sec
Geweldig
lastig soms
zeer technische stukken
Veel platte tubes gezien langs de kant
soms gevaarlijke boomwortels
1afdaling aan brug iets wat gevaarlijk met beton strook links
Anders alles prima in orde
lekkere pistolet met kaas en goede apres-bike
tot volgend bike-weekend
alle forum rijders thanks voor talrijke opkomst

Veeteeteetje, veeteepeetje, veeteefietje, kleine en grote plateau, cowboy peter en al de rest. Proficiat, deze was echt af. Prachtig uitgepijld, overal aanwijzingen, afstanden, offroadstroken genummerd met afstanden, de afstanden van de lussen aangeduid, heeeeeeeeeeeeeeeeel veel offroad (soms al eens blij bij een stukje road). Alle bossen gezien in Oostrozebeke en omstreken (of was het steeds hetzelfde bos?
).
Weet bijgod niet welk bos waar was, maar speelt gene rol. m'n 5 companen zijn samen met mezelf met een goed gevoel huiswaards gekeerd.
Wij (aragorn en ikzelf) hadden 37km op onze computer met een avs van 17km/h
Oostrozebeke bedankt en zeker tot volgend jaar.
Ik vermoed dat op dit uur de dans wordt ingezet in de forumhoek, geniet ervan jullie verdienen dit succes
groeten
geertje
Weet bijgod niet welk bos waar was, maar speelt gene rol. m'n 5 companen zijn samen met mezelf met een goed gevoel huiswaards gekeerd.
Wij (aragorn en ikzelf) hadden 37km op onze computer met een avs van 17km/h
Oostrozebeke bedankt en zeker tot volgend jaar.
Ik vermoed dat op dit uur de dans wordt ingezet in de forumhoek, geniet ervan jullie verdienen dit succes
groeten
geertje
Eerste klasse TT,Qua parcour
duimpjes en teentjes afgelikt.(indien gewassen)
Verzorgde en vlugge bevoorrading,goeie pistolet met grimbergen en soepke.
Chapeau voor de inrichters en degenen die het weer besteld hebben.
1 klein minpuntje,deze TT werd een beetje het slachtoffer van zijn eigen succes.
Waar er stond genieten werd het wachten en surplassen in't slijk.
En daar niet alleen,redelijk wat opstoppingen in de single tracks.
Misschien voor next year een 2 daags evenement van maken,tis maar luid denken hé.
Conclusie,next year I'll be Back.

1 klein minpuntje,deze TT werd een beetje het slachtoffer van zijn eigen succes.
Waar er stond genieten werd het wachten en surplassen in't slijk.
En daar niet alleen,redelijk wat opstoppingen in de single tracks.
Misschien voor next year een 2 daags evenement van maken,tis maar luid denken hé.
Conclusie,next year I'll be Back.
Idd, je wist meteen waar het "stijl" omhoog/omlaag gingSigner wrote:Eerste klasse TT,Qua parcourduimpjes en teentjes afgelikt.(indien gewassen)
![]()
![]()
![]()
![]()
Chapeau voor de inrichters en degenen die het weer besteld hebben.
1 klein minpuntje,deze TT werd een beetje het slachtoffer van zijn eigen succes.![]()
Waar er stond genieten werd het wachten en surplassen in't slijk.En daar niet alleen,redelijk wat opstoppingen in de single tracks.
Conclusie,next year I'll be Back.![]()
Zéér slechte bewegwijzering: er dienden normaal gezien zes bordjes te staan, waarop stond te lezen "gTa, hier gaat u nog eens dood", maar ik heb ze niet gezien.
Ben dus 'n paar keer gestorven, maar damn zo'n zalige toerrit!
Ik was laat vertrokken (rond 11u40), en heb de 45 km gedaan in 2u49 min, en ik kon geen milliseconde sneller. Maar 'k ben supercontent dat 'k 'm uitgereden heb, als je weet dat dit m'n eerste sportprestatie is sinds 3 jaar (op de weekjes skiverlof na) dan denk 'k dat 'k content mag zijn.
Die zuigende ondergrond
ik reed precies met Velcro-banden, auw dat deed pijn. Geen pijn bij de twee kleine valletjes die 'k gedaan heb. Een paar keer afgestapt om de zwaarste modderstroken en een moddergreppel of twee te voet door te komen. En inderdaad die afdaling naar de oude Leie-arm was wel wat "whoops" met dat betondink links ervan.
Ik heb (door 't late vertrek) een hyperrustig parcours gehad. 'k Ben een aantal keer ingehaald, maar voor de rest geen biker te bekennen. 't Zonnetje erbij, best goed warm zo eigenlijk (die die om 8u deze morgen zijn gestart moeten koud gehad hebben). En de technische stukjes waren zalig! Dat conditie-stampen is niet aan mij besteed, maar de enkele afdalinkjes die erin zaten waren 'n leuke afwisseling, en ook dat krinkeldewinkel in de bossen was best fun! 'k Heb wel één boompje verplaatst, denk ik.
Maar voor de rest subliem bewegwijzerd, en 't mooiste bordje was dat waarop stond "laatste kilometer".
Thanks voor de organisatie & tot volgend jaar!
Ik was laat vertrokken (rond 11u40), en heb de 45 km gedaan in 2u49 min, en ik kon geen milliseconde sneller. Maar 'k ben supercontent dat 'k 'm uitgereden heb, als je weet dat dit m'n eerste sportprestatie is sinds 3 jaar (op de weekjes skiverlof na) dan denk 'k dat 'k content mag zijn.
Die zuigende ondergrond
Ik heb (door 't late vertrek) een hyperrustig parcours gehad. 'k Ben een aantal keer ingehaald, maar voor de rest geen biker te bekennen. 't Zonnetje erbij, best goed warm zo eigenlijk (die die om 8u deze morgen zijn gestart moeten koud gehad hebben). En de technische stukjes waren zalig! Dat conditie-stampen is niet aan mij besteed, maar de enkele afdalinkjes die erin zaten waren 'n leuke afwisseling, en ook dat krinkeldewinkel in de bossen was best fun! 'k Heb wel één boompje verplaatst, denk ik.
Maar voor de rest subliem bewegwijzerd, en 't mooiste bordje was dat waarop stond "laatste kilometer".
Thanks voor de organisatie & tot volgend jaar!