21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
surfbiker
Mountainbiker

Post by surfbiker »

Zo,gisteren de wijze beslissing gemaakt om vandaag naar Oostrozebeke af te zakken.En we (we is ik en kameraad Frank) hebben het ons niet beklaagd.Van iedere seconde genoten.Volgend jaar zijn we terug van de partij.
Bedankt voor de goede organisatie!!!

Cu
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Top :D Aan het parcour in desselgem heb ik plat gereden, heel spijtig dat ik het niet meer heb kunnen doen. Voor de rest alles in orde hoor :-) Aangeduid wanneer je moet opletten, etc...
Volgend jaar ben ik terug van de partij, maar dan deze keer wel met een herstelkit :P
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Schitterend parcours, wel lastig voor mijn 3de toertocht van het jaar en dan nog de 45 :oops:...Na het crossparcours was ik op #-o . Toen ik vertrok zat niemand in de forumhoek en ik ben niet meer kunnen stoppen op 't einde, zelfs fiets niet meer afgespoten :oops:. Cowboy Peter Afdaling was fun, persoonlijk vond ik de afdaling naar de Oude Leie arm gevaarlijk door die betonnen wand links. Proficiat aan de organisatie!
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

vanmorgen ook afgezakt naar eastrozebeke, is hier inderdaad veel werk ingestoken van de organisatie =D> , zeker voor herhaling vatbaar, 45km , avg 18, heb toch redelijk moeten doorrijden vond ik voor dit gemiddelde te halen wegens de bossen en technische stukken, see you next year!! :lol:
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Ik 17,2 avg en voor mijn doen/conditie ben ik daar best tevreden mee :-D
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Oostrozebeke was vandaag voor de gelegenheid omgetoverd in ' singletrackland ' #-o

Gr,
Casper :lol:
baezie
Mountainbiker

Post by baezie »

goede organisatie,alles in orde,
tis ne keer geestig zo'n vtt met al da technisch gedoe maar tis nie voor iedere week,zotoe als je maar om 3.30 in u bedde zat en die bomen kwamen maar iedere keer dichter en dichter,
en top of the bill vannamiddag kga wel gaan wandelen met den familie naar een bos zekers,kheb er al genoeg gezien van die bomen zekers :lol: :lol: :lol:
snook
Mountainbiker

Post by snook »

net terug van de 45, mooie tocht, goeie afwisseling , technisch paradijs! av: 17,7 ... Mede door de lastige, zuigende ondergrond.

see ya next year!
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

miq wrote:net terug van de 45, mooie tocht, goeie afwisseling , technisch paradijs! av: 17,7 ... Mede door de lastige, zuigende ondergrond.

see ya next year!
Idd #-o

Vraagje daaromtrent: welke bandendruk is daarvoor ideaal? Ik heb nl. deze morgen bandendruk verhoogd tot 3-3,2 bar en denk dat dat teveel was voor die ondergrond (of niet?) :oops:
snook
Mountainbiker

Post by snook »

Met bandendruk speel ik niet echt. Hetgeen dat wel helpt is niet in de sporen rijden van anderen. Altijd net naast het spoor rijden, indien mogelijk natuurlijk.
Post Reply