Zo,gisteren de wijze beslissing gemaakt om vandaag naar Oostrozebeke af te zakken.En we (we is ik en kameraad Frank) hebben het ons niet beklaagd.Van iedere seconde genoten.Volgend jaar zijn we terug van de partij.
Bedankt voor de goede organisatie!!!
Cu
21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schitterend parcours, wel lastig voor mijn 3de toertocht van het jaar en dan nog de 45
...Na het crossparcours was ik op
. Toen ik vertrok zat niemand in de forumhoek en ik ben niet meer kunnen stoppen op 't einde, zelfs fiets niet meer afgespoten
. Cowboy Peter Afdaling was fun, persoonlijk vond ik de afdaling naar de Oude Leie arm gevaarlijk door die betonnen wand links. Proficiat aan de organisatie!
goede organisatie,alles in orde,
tis ne keer geestig zo'n vtt met al da technisch gedoe maar tis nie voor iedere week,zotoe als je maar om 3.30 in u bedde zat en die bomen kwamen maar iedere keer dichter en dichter,
en top of the bill vannamiddag kga wel gaan wandelen met den familie naar een bos zekers,kheb er al genoeg gezien van die bomen zekers

tis ne keer geestig zo'n vtt met al da technisch gedoe maar tis nie voor iedere week,zotoe als je maar om 3.30 in u bedde zat en die bomen kwamen maar iedere keer dichter en dichter,
en top of the bill vannamiddag kga wel gaan wandelen met den familie naar een bos zekers,kheb er al genoeg gezien van die bomen zekers
Iddmiq wrote:net terug van de 45, mooie tocht, goeie afwisseling , technisch paradijs! av: 17,7 ... Mede door de lastige, zuigende ondergrond.
see ya next year!
Vraagje daaromtrent: welke bandendruk is daarvoor ideaal? Ik heb nl. deze morgen bandendruk verhoogd tot 3-3,2 bar en denk dat dat teveel was voor die ondergrond (of niet?)