Sjoerie wrote:![]()
Mies In 't Ven zit bij jullie in het team. Ik heb daar 3 jaar LO van gekregen
LO van Mies gehad, dat beloofd
Post by FuriousFonck »
Post by spicyritta »
FuriousFonck wrote:Ik doe ook mee! Ben echt geen loper maar "Pain is weakness leaving the body"!
Post by FuriousFonck »
Onder lopers versta ik mensen die een marathon onder de 3u10 doenspicyritta wrote:FuriousFonck wrote:Ik doe ook mee! Ben echt geen loper maar "Pain is weakness leaving the body"!
"ben echt geen loper" zegt hij; maar hij loopt wel ne marathon uit in 3h29!!
Post by 'T groot mes »
Het loopparcours is vlak met veel lange stukken.'T groot mes wrote: is het daar wat effen op die offroad loopstukken?
ik hoop rond de 9uur te zitten met mijn zwakke looptijden zal ik gas moeten geven in het MTB als het droog is teminste.
om een gedacht te hebben van het parcour en de fiets tijden was het droog vorig jaar?
Post by Zandbijterke »
Post by kfcdenbiker »
amaai rond de 9 uur,gij zijt ne straffe,dan kom ik u feliciteren achteraf als ge 12 per uur loopt!!!!!!dan zal je gas moeten geven met de mtb!!!!!!!!!!!!!!'T groot mes wrote:Ik zal dit waarschijnlijk ook eens proberen de eerste looptesten vallen redelijk mee
ben 5 jaar geleden moeten stoppen met lopen wegens een achillespeesletsel. Ik kan dus niet meer lopen zoals ik zou willen en aan de tijden van 2006 te zien zijn het rappe mannen zoveel dat er de eerste run onder het uur doen
dat kan ik niet meermijn blesure limiet zit op 5min/km.
is het daar wat effen op die offroad loopstukken?
ik hoop rond de 9uur te zitten met mijn zwakke looptijden zal ik gas moeten geven in het MTB als het droog is teminste.
om een gedacht te hebben van het parcour en de fiets tijden was het droog vorig jaar?