21/10/07 Ruddervoorde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zonder afbreuk te willen doen aan de organisatie van Ruddervoorde die trouwens zeer goed is,stoempe wrote:Kom ook naar ruddervoorde : naar ik vernomen heb is het daar in oostrozebeke op bepaalde plaatsen een opstopping van jewelste wegens teveel volk.
De TT Ruddervoorde lokte de voorbije jaren steeds meer deelnemers dan die van Oostrozebeke. Toen ik er twee jaar geleden reed, stropte het ook op bepaalde plaatsen.
-
Knocky
- Mountainbiker
TT in Ruddervoorde succesvol uitgereden, vond hem iets beter dan gisteren Oostkamp.
Bevoorrading was oké echter jammer dat er maar 1 was op de 43 km, en dat er geen fietsmateriaal beschikbaar was op de bevoorrading met als resultaat het laatste deel met een zadel van 6 a 10 % berop gereden waardoor ik op de onverharde stukken
een paar keer iets in m'n keel heb voelen knijpen
.
Al bij al er nog goed van afgebracht. (denk ik toch)
PS De douches
(emmertjes) zijn blijkbaar geliefd in de streek, gisteren idem dito te Oostkamp
Bevoorrading was oké echter jammer dat er maar 1 was op de 43 km, en dat er geen fietsmateriaal beschikbaar was op de bevoorrading met als resultaat het laatste deel met een zadel van 6 a 10 % berop gereden waardoor ik op de onverharde stukken
Al bij al er nog goed van afgebracht. (denk ik toch)
PS De douches