greetz
jocca
Post by den wakkere bakker gits »
zal van ons ook ongeveer dit uur zijn misschien komen we elkaar tegenjocca wrote:mij mag je schrappen uit het treintje, ik kan onmogelijk er om 8 uur zijn, ik denk dat het eerder tegen 9 uur zal zijn dat ik pas kan starten. Ik kom dan wel eens vlug goeiedag zeggen op den après![]()
greetz
jocca
Post by MoozeMeiske »
Post by fast & furious »
Lees ik hier 'witte wijn' ???veeteeteetje wrote:Er is nogthans een "specialleke" voorzien voor de overgebleven forummers (tafel) vanaf 13u30 aangeboden door pepeetje en ikke.Superfan wrote:yplahoi, hoe zit het met de lady's????
KP, Katrien, Furious... hoe laat vertrekken jullie op dezen superdeluxe tt???
Jaja, 'k zal der ook zijn hoor, ondanks den dezen die hier op 200m van mijn deur passeert.
'k zal helaas nie te lang kunnen blijven op den après![]()
![]()
tot zondag![]()
En aangezien gij ze weer niet zult willen bakken zullen we ze maar laten leveren![]()
(graptjen,hé)Ben blij u were terug te zien.Nu nog The Furious, Katrien (Van Hanzi)(Speciaal voor hen enkele goeie flesjes witte wijn uitgekozen
) en Konichiwa en de vrouweklieke is ook compleet!!!!
Katrien20,Klein plateautje,Knurrebiker Lady hadden reeds bevestigd.
Dus dat lijstje kan van belang zijn hier.
oelaat vertrekken junder precies, en van bij de bakkerij?De 15-jarigen AMG wrote:Jaja voor mij geen probleem, zie het ook volledig zitten.den wakkere bakker gits wrote:Zeg AMG zie je niet zitten om met den velo naar daar te gaan weet nog schoon wegelkes tot aan het sas en van daar zitten we meteen op'tden wakkere bakker gits wrote: Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker ouden
tegen 8u iere ke kan nie vroegreparcours zal wel ne km of 90 worden dan maar ik zie het volledig zitten en te gaat toch droog weer zijn zodus
't zal wel wa doorbijten zijn voor mij, maarja zo zijn we é mountainbikers: doorbijters!