21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

mij mag je schrappen uit het treintje, ik kan onmogelijk er om 8 uur zijn, ik denk dat het eerder tegen 9 uur zal zijn dat ik pas kan starten. Ik kom dan wel eens vlug goeiedag zeggen op den après :-D

greetz

jocca
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

jocca wrote:mij mag je schrappen uit het treintje, ik kan onmogelijk er om 8 uur zijn, ik denk dat het eerder tegen 9 uur zal zijn dat ik pas kan starten. Ik kom dan wel eens vlug goeiedag zeggen op den après :-D

greetz

jocca
zal van ons ook ongeveer dit uur zijn misschien komen we elkaar tegen
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

heb net mijn zaterdagmorgen-looptoertochtje gedaan en speciaal eens de afdaling van CP in mijn parcours opgenomen...
kmoet zeggen, te voet naar boven is het ook te doen! #-o
@berggeitje: de trapkes heb ik dan afgelopen maar bijna op het einde liggen er takjes en zo in de weg... alhoewel... voor jou zal da toch geen probleem zijn hé 8)
gTa
Mountainbiker

Post by gTa »

Ik twijfel tussen de korte en de lange toer. De lange lijkt me leuker, maar ... hoeveel tijd heb je om de lange te finishen en NIET terplekke gestenigd te worden wegens een schande voor de MTBsport? :-D

Ik heb vanavond nog 'n instuif in Londerzeel (begod #-o ), dus 't zal een korte nacht worden. 'k Hoop toch voor tienen te kunnen starten, maar 'k vrees dat 't na elven zal zijn.

En toch: :bounce: spannend!
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

gTa wrote:Ik twijfel tussen de korte en de lange toer. De lange lijkt me leuker, maar ... hoeveel tijd heb je om de lange te finishen en NIET terplekke gestenigd te worden wegens een schande voor de MTBsport? :-D

:bounce: spannend!
Diegenen die u zouden stenigen zijn een schande voor de MTB-sport
barty
Mountainbiker

Post by barty »

heb just ne keer een aantal filmkes bekeken en moet zeggen dat ziet er daar dik in orde uit. Bij het eerste filmke stel ik mij wel de vraag hoe Grote Plateau dat doet om dat gras af te rijden als hij zo scheef loopt??? :wink:
tot morgen gastjes ....als ik uit mijn bed geraak
El Gringo
Mountainbiker

Post by El Gringo »

Brozie wrote:#-o ze zullen in Rozebeke nog een extra perron moeten aanleggen met al die treintjes =D>
't onze telt ondertussen 7 man
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Ondertussen al 9:
Kabila, Pralintje, Brozie, Zandman, Ginola, TTT, Ivanhoe, Nonkel Zoeri, Snorre
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

veeteeteetje wrote:
Superfan wrote:yplahoi, hoe zit het met de lady's????

KP, Katrien, Furious... hoe laat vertrekken jullie op dezen superdeluxe tt???

Jaja, 'k zal der ook zijn hoor, ondanks den dezen die hier op 200m van mijn deur passeert :wink: .

'k zal helaas nie te lang kunnen blijven op den après :cry: :cry:

tot zondag =D> =D>
Er is nogthans een "specialleke" voorzien voor de overgebleven forummers (tafel) vanaf 13u30 aangeboden door pepeetje en ikke.
En aangezien gij ze weer niet zult willen bakken zullen we ze maar laten leveren :wink: :-D (graptjen,hé)Ben blij u were terug te zien.Nu nog The Furious, Katrien (Van Hanzi)(Speciaal voor hen enkele goeie flesjes witte wijn uitgekozen :wink: ) en Konichiwa en de vrouweklieke is ook compleet!!!!

Katrien20,Klein plateautje,Knurrebiker Lady hadden reeds bevestigd.

Dus dat lijstje kan van belang zijn hier.
Lees ik hier 'witte wijn' ??? :bounce: :bounce: :bounce:
't Zal misschien nog niet om te fietsen zijn, maar op den après kom ik zekerst af !!!
Maar misschien probeer ik morgen wel den kleinen toer op mijn gemakske. Alles hangt af van hoe mijnen 'zieligen poot' morgen is ... 'k Wil wel eens weten hoe belabberd mijn conditie is voor de moment :evil: :evil: :evil:
'k Zal wel content zijn jullie allemaal nen keer terug te zien ... met of zonder fiets ... (o)
Dus, jongens en meisjes, vrienden en vriendinnen, broers en schoonzussen, tot morgen !!!!! :P :P :P
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

deze namiddag een verkenningske gedaan. Cowboy Peter afdalingske tweemaal getrotseerd; Tipje: blijf rechts in het eerste deel van de S-bocht (links ligt een bult #-o ). En aan de voet van de afdaling opletten voor de niet-techniekers die voorbij komen. Wees hoffelijk =D> En verder verklap ik niets, want het is zeker de moeite. De gasten waren trouwens nog bezig met uitpijlen...
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

De 15-jarigen AMG wrote:
den wakkere bakker gits wrote:
den wakkere bakker gits wrote: Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker ouden :lol:
tegen 8u iere ke kan nie vroegre
Zeg AMG zie je niet zitten om met den velo naar daar te gaan weet nog schoon wegelkes tot aan het sas en van daar zitten we meteen op't :drunk: parcours zal wel ne km of 90 worden dan maar ik zie het volledig zitten en te gaat toch droog weer zijn zodus :drunk:
Jaja voor mij geen probleem, zie het ook volledig zitten.
't zal wel wa doorbijten zijn voor mij, maarja zo zijn we é mountainbikers: doorbijters!
oelaat vertrekken junder precies, en van bij de bakkerij?
Post Reply