17/11/07 sint-andries
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dhoop
- Mountainbiker
- Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1
17/11/07 sint-andries
kan er iemand mij iets meer vertellen over deze toertocht 
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
Voor de wintereditie is hier aan gedacht!kenny wrote:Ik vertel enkel dat dit ene is die je zeker moet gereden hebben![]()
Top organisatie
Top parcours
Enkel hun zaaltje wordt wat te klein.
Op 500m van de watertoren is onze nieuwe startlocatie.
VEEMARKT Sint-Michiels.
Straks komt er een korte beschrijving van de rit.
Last edited by Bouwerke Ed on Mon 29 Oct 2007 22:22, edited 1 time in total.
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
Brugse Bikers Eric en Gerard zorgen hiervoor. In de overdekte plaats op de veemarkt(hopelijk zonder dieren)worden twee douchetenten(dames en heren)geplaatst. Al het nodige zal voorzien zijn!kenny wrote:Viola, enige minpunt weggewerkt![]()
En een ferme parking erbij, maar zijn daar douches?
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
Korte parcoursbeschrijving: Start Veemarkt, Coppietersbosje, Hermitageweide+pad, Stal Tillegem, Tudorbos, Beisbroekbos, Private dreef,1ste doorgang Herdershoevebosje, Vloetemveldbos, (splitsing 55km lus van 9km nr Snellegem, Jabbeke+Blosobosje nr Zerkegem), 2de doorgang Herdershoevebosje, private dreef, Spoorwegbedding, (splitsing 55km lus van 6km nr Merkenveldbos), private weg, bosje vijvers Loppem, Tillegembos nr Veemarkt. Voor de 55km worden er 12 bossen doorkruist en zijn er 30 stroken. 
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Jaja,daar is ie weer.Sint-Andries.
Een must voor iedere mountainbiker.
In het rijtje van alle tt's dat ik niet wil missen staat Sint-Andries zeker tussen.Hoe het komt,waarom,......weet ik niet precies maar ik ben echt zot van deze tt.Dit is ook een tt waar heel veel privé(bos) inzit en waar enorm veel werk ingestoken wordt.Steeds halen ze unieke en hele mooie singletracks uit waar geen andere tt kan aan tippen.
Een must voor iedere mountainbiker.
In het rijtje van alle tt's dat ik niet wil missen staat Sint-Andries zeker tussen.Hoe het komt,waarom,......weet ik niet precies maar ik ben echt zot van deze tt.Dit is ook een tt waar heel veel privé(bos) inzit en waar enorm veel werk ingestoken wordt.Steeds halen ze unieke en hele mooie singletracks uit waar geen andere tt kan aan tippen.