20/10/07 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

vraagje aan de afpijlers, of andere bikers uit de omgeving. Hoe ligt de ondergrond erbij? Vettig of vrij droog, kwestie van de juiste banden te steken :wink: niet dat ik daardoor harder ga, maar dan kan ik het daar toch al niet op steken nu de conditie ver van optimaal is. :-?
saiko
Test team

Post by saiko »

vrij droog atm.
het heeft al paar dagen niet hard geregend.
maar echt heel droog is het daar in de bos nu ook weer niet
kleinboy
Mountainbiker

Post by kleinboy »

Mooi weertje in onze achtertuin... dus kunnen we deze naar traditie mooie tocht niet laten liggen. In totaal 60km gedaan incl. toertocht ... 25km/u gemiddeld hoewel de bedoeling was 22-23 te rijden. Maar dat komt omdat Saiko vrienden opbelt die ex-compititie zijn... of wat dan ook. Bedankt Ruud en co! 8) weer een goede training.
En dit weer (droog...) houdt nog enkele dagen aan... hopelijk tot 1nov. Dan toertocht As incl. terrils. Ook iets om met zo 'n weer niet te laten voorbij gaan...

Have a nice weekend !

groeten
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Was inderdaad een lekker tochtje, ik was toch kapot na die 40 kilometer. Ik ben dan ook nog maar een maand aan het rijden, ons gemiddelde was 20 km/uur. Puike organisatie!! =D>
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Re: 20/10/07 Opoeteren

Post by Ghost-biker »

Ghost-biker wrote:Wie kan er mij wat meer vertellen over de route en de organisatie? welke richting, hoogtemeters, veel bos?.....
zal maar antwoorden op mijn eigen vraag. Heb namelijk begin vorig seizoen een goede tt gereden welke ik dit jaar zeker terug wou rijden. heb toen de hoogtemeters nog doorgegeven (dacht toen 350 hm) Wel, het was blijkbaar deze van opoeteren. #-o #-o
Alléé, TT was weer in orde, leuke rit, zeer goede bevoorrading, nu wat later op de toer dan vorig jaar. =D> =D> 38,5 km, 307 hm.
Voor de rest was het echter een pechdag, eerst een ketting met een eigen leven, vervolgens zeer zwaar over de fiets in de eerste afdaling. Zal de komende dagen men ribben nog goed weten liggen #-o #-o . Nog blij met een gemiddelde van 21,5. :-?
Rillaarse Biker
Mountainbiker

Post by Rillaarse Biker »

De Rillaarse Bikers zijn vandaag ook afgezakt naar Opoeteren.
Een niet te missen tocht in deze periode van het jaar met al die herfstkleuren in het bos en we hebben vandaag veel bomen gezien hoor.
Het parcours lag er perfect bij, zéér verzorgde bevoorrading die bemand werd met vriendelijke mensen. Alleen jammer dat we maar 38,5 km hadden. Het kan toch niet moeilijk zijn voor de organisatie om in deze streek de grote tour te verlengen met ne km of 5.
Tot volgend jaar.
Captain
Mountainbiker

Post by Captain »

Fijne toch was het, op 1 boomwortel na waar ik tege 30 km/u tegenaan vloog ...

Ik heb 40km en een bitje gedaan. De pijlkes waren voor mij toch niet altijd duidelijk, 2-3 keer verkeerd gereden, maar wel telkens vanzelf terug het parcours opgeraakt.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Vind zulke tochten in deze periode van het jaar super
Niet te zwaar, lekker bollend
Genieten van de kleurenpracht
Slechts hier en daar een plasje water
En gelukkig niet veel volk tegelijk op de tracks
Deel 1 van het weekend is dus al geslaagd,
Morgen naar Houthalen :bounce:
woozzy55
Mountainbiker

Post by woozzy55 »

Inderdaad prachtige tt. Mooi parcours, prima bevoorrading met inderdaad heel vriendelijke mensen . de bepijling was niet slecht, maar ik vond dat er hier en daar toch een pijltje meer mocht hangen.
komen hier volgend jaar zeker terug.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Vandaag ook hier wezen biken, samen met het zoontje de 25 gedaan :drunk: Uitstekend weertje, mooi tochtje, goede bevoorrading, de bepijling echter #-o dit was wel het slechtste da'k geweten heb dit jaar. Slechts 1 enkel pijltje in de bochten, niks ervoor geen bevestiging erachter :evil: Ondanks het feit dat wij dus slechts aan een gemiddelde van 20 reden toch 3x verkeerd gereden. Onderweg verschillende bikers tegen gekomen die tevens het noorden kwijt waren. Dit kon veeeeeeel beter. :roll: Hopelijk een les voor de mannen tegen volgend jaar, want zoals eerder aangehaald, voor de rest was't dik in orde :wink:
Post Reply