Euh... ik denk dat het volgens Van Dale 'kuiten' moet zijnBaeske wrote:Het wordt een toertocht die vlot rijd maar U kijten goed warm zal houden![]()
28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Om jullie nog meer te doen watertanden en een beetje een beeld te krijgen van de sfeer op onze toertochten, hier staan de foto's van onze zomervtt.
http://tourtocht.fotopic.net/
Greetings the voltman
http://tourtocht.fotopic.net/
Greetings the voltman
- Montybiker
- Mountainbiker
Post by Montybiker »
Kan stafke geen ongelijk geven, volgens mij is er een overaanbod van
tochten in de omgeving van ingelmunster (waarmee ik niet wil zeggen dat
het geen kwalitatieve tochten zijn).
tochten in de omgeving van ingelmunster (waarmee ik niet wil zeggen dat
het geen kwalitatieve tochten zijn).
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Bij deze nog eens een dikke proficiat aan alle Brigandsbikers die zo talrijk aanwezig waren op onze tt en overduidelijk en verdient de trofee van de grootste club weer in de wacht sleepten.Toen Voltman die terug mocht komen afhalen waren zijn woorden : Volgend jaar komen we terug voor diene "keizertrofee" en het moet ne speciallen zijn,hé.Voltman heeft in zijn eentje de beker gevierd en toen hij vertrok kreeg hij ook nog een andere bekroning : nl.die van apreskoning.Hij heeft het licht mogen uitdoen.(Het zijne was ook maar een schemerlichtje meer).Ik hoop dat iedereen zich goed geamuseerd heeft en genoten heeft van het parcours (met hier en daar een nieuwigheidje ook voor jullie,denk ik)
Maar we gaan hier geen ouwe koeien meer uit de gracht halen.
Oostrozebeke is voorbij en nu volgt Ingelmunster.
Dus bij deze wens ik jullie ook veel succes toe met jullie TT en alles geven hé mannen.De beloning is nog zo groot achteraf.
We kijken vol spanning uit wat jullie er nu gaan van maken!!!
Maar we gaan hier geen ouwe koeien meer uit de gracht halen.
Oostrozebeke is voorbij en nu volgt Ingelmunster.
Dus bij deze wens ik jullie ook veel succes toe met jullie TT en alles geven hé mannen.De beloning is nog zo groot achteraf.
We kijken vol spanning uit wat jullie er nu gaan van maken!!!