't onze telt ondertussen 7 man
21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Zeg AMG zie je niet zitten om met den velo naar daar te gaan weet nog schoon wegelkes tot aan het sas en van daar zitten we meteen op'tden wakkere bakker gits wrote:Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker oudenDe 15-jarigen AMG wrote:Bakker, gaat ge met den auto of met de vélo?den wakkere bakker gits wrote:Awel juist de beelden en foto's bekeken ke kom toch naar daar ze dat wil kik niet missen ziet ter vréé geestig en intressant uit.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.
Weet mij te zeggen wanneer ge vertrekt, 'k zal naar de winkel komen om dan weer mee te gaan als't OK is.
tegen 8u iere ke kan nie vroegre
[quote="dark dingo"]doordat mijne kleinste "ronaldinho" op zondagmorgen voetbalt,en ik het niet laten kan om te gaan supporteren,vertrek ik waarschijnlijk rond 11.30-12 uur!!wat een luxe dat men kan inschrijven tot 14u,zo zouden er meer mogen zijn op zondag!!
Ssssssssssttttt
, breng de andere bikers niet op verkeerde gedachten. De morgenstond heeft goud in de mond...dus iedereeen vroeg vertrekken.
wat zal het zaaaalig kalm zijn op het parcour,nergens aanschuiven,nergens file
aprés mag ik ook vergeten want 'k moe in de namiddag nog ne keer naar 't voetbal!!
Zal er nog wel een après zijn na 16 uur. Na al dat vele werk zal Veeteeteetje wel blij zijn om zijn beddeke op te zoeken, om zalig te dromen over zijn succesvolle organisatie
...of zou hij nog eerst een bakske frieten bakken? 
Ssssssssssttttt
wat zal het zaaaalig kalm zijn op het parcour,nergens aanschuiven,nergens file
Zal er nog wel een après zijn na 16 uur. Na al dat vele werk zal Veeteeteetje wel blij zijn om zijn beddeke op te zoeken, om zalig te dromen over zijn succesvolle organisatie
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Jaja voor mij geen probleem, zie het ook volledig zitten.den wakkere bakker gits wrote:Zeg AMG zie je niet zitten om met den velo naar daar te gaan weet nog schoon wegelkes tot aan het sas en van daar zitten we meteen op'tden wakkere bakker gits wrote:Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker oudenDe 15-jarigen AMG wrote: Bakker, gaat ge met den auto of met de vélo?
Weet mij te zeggen wanneer ge vertrekt, 'k zal naar de winkel komen om dan weer mee te gaan als't OK is.
tegen 8u iere ke kan nie vroegreparcours zal wel ne km of 90 worden dan maar ik zie het volledig zitten en te gaat toch droog weer zijn zodus
't zal wel wa doorbijten zijn voor mij, maarja zo zijn we é mountainbikers: doorbijters!
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
Ik denk dat er hier al een record gesneuveld is, 22 pagina's over een toertocht die nog niet gereden is.
Hoeveel pagina's zullen er volgende week zijn !!!
aan allen tot zondag
Hoeveel pagina's zullen er volgende week zijn !!!
aan allen tot zondag
Je komt voor de eerste keer zeker want anders zou je weten dat de apres nergens zo lang duurt als in oostrozebeke want ik spreek uit ondervindingluckyluc wrote:ik hoop het, want mijn vrouw heeft namiddagdienst.Fritsie wrote: Zal er nog wel een après zijn na 16 uur. Na al dat vele werk zal Veeteeteetje wel blij zijn om zijn beddeke op te zoeken, om zalig te dromen over zijn succesvolle organisatie...of zou hij nog eerst een bakske frieten bakken?
- klein plateautje
- Kerstman
- Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly
Post by klein plateautje »
Ja mannen en vrouwen het komt eraan.
Nog 2 nachtjes slapen en we kunnen erin vliegen
.
Al wat geproefd van het superfantastisch
parcour. Want wat wil ge als ge je ventje wilt zien
, moet ge mee op het parcours. En ist niet voor te rakelen tis voor te biken.
Zelfs al enkele hoogtemeters ontdekt, waar sommigen zich toch niet zullen aan verwachten
. De boodschap is doseren en maken dat ge nog wat power hebt voor op het laatste.
Zodat ge nog ne grimbergen kunt verzetten
als je gearriveerd zijt.
@ fritsie en luckyluc den aprés in rozebeke duurt tot men begint te kuisen, dat zal lange genoeg zijn zekers
of te ware dat ge meehelpt .
Nog 2 nachtjes slapen en we kunnen erin vliegen
Al wat geproefd van het superfantastisch
Zelfs al enkele hoogtemeters ontdekt, waar sommigen zich toch niet zullen aan verwachten
Zodat ge nog ne grimbergen kunt verzetten
@ fritsie en luckyluc den aprés in rozebeke duurt tot men begint te kuisen, dat zal lange genoeg zijn zekers
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
jodelaietie wrote:Kon deze morgen niet op mountainbike.be. Zou GP met zijn rakeltje een kabel geraakt hebben ?
Vanavond nog samen met CP en VTTtje de fameuze bruggen gaan leggen en al zeg ik het zelf,'t is in orde zulle.
Vanaf morgenvroeg wordt de laatste hand gelegd aan de uitpijling en we hopen iedereen een aangename en vooral leuke toertocht aan te bieden.