21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

#-o ze zullen in Rozebeke nog een extra perron moeten aanleggen met al die treintjes =D>
't onze telt ondertussen 7 man
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

den wakkere bakker gits wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:
den wakkere bakker gits wrote:Awel juist de beelden en foto's bekeken ke kom toch naar daar ze dat wil kik niet missen ziet ter vréé geestig en intressant uit.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.
Bakker, gaat ge met den auto of met de vélo?
Weet mij te zeggen wanneer ge vertrekt, 'k zal naar de winkel komen om dan weer mee te gaan als't OK is.
Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker ouden :lol:
tegen 8u iere ke kan nie vroegre
Zeg AMG zie je niet zitten om met den velo naar daar te gaan weet nog schoon wegelkes tot aan het sas en van daar zitten we meteen op't :drunk: parcours zal wel ne km of 90 worden dan maar ik zie het volledig zitten en te gaat toch droog weer zijn zodus :drunk:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

[quote="dark dingo"]doordat mijne kleinste "ronaldinho" op zondagmorgen voetbalt,en ik het niet laten kan om te gaan supporteren,vertrek ik waarschijnlijk rond 11.30-12 uur!!wat een luxe dat men kan inschrijven tot 14u,zo zouden er meer mogen zijn op zondag!!

Ssssssssssttttt :-$ :-$ , breng de andere bikers niet op verkeerde gedachten. De morgenstond heeft goud in de mond...dus iedereeen vroeg vertrekken.

wat zal het zaaaalig kalm zijn op het parcour,nergens aanschuiven,nergens file :bounce: :bounce: aprés mag ik ook vergeten want 'k moe in de namiddag nog ne keer naar 't voetbal!!

Zal er nog wel een après zijn na 16 uur. Na al dat vele werk zal Veeteeteetje wel blij zijn om zijn beddeke op te zoeken, om zalig te dromen over zijn succesvolle organisatie :roll: ...of zou hij nog eerst een bakske frieten bakken? :wink:
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

De 15-jarigen AMG wrote: Bakker, gaat ge met den auto of met de vélo?
Weet mij te zeggen wanneer ge vertrekt, 'k zal naar de winkel komen om dan weer mee te gaan als't OK is.
Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker ouden :lol:
tegen 8u iere ke kan nie vroegre
Zeg AMG zie je niet zitten om met den velo naar daar te gaan weet nog schoon wegelkes tot aan het sas en van daar zitten we meteen op't :drunk: parcours zal wel ne km of 90 worden dan maar ik zie het volledig zitten en te gaat toch droog weer zijn zodus :drunk:
Jaja voor mij geen probleem, zie het ook volledig zitten.
't zal wel wa doorbijten zijn voor mij, maarja zo zijn we é mountainbikers: doorbijters!
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

Ik denk dat er hier al een record gesneuveld is, 22 pagina's over een toertocht die nog niet gereden is.
Hoeveel pagina's zullen er volgende week zijn !!!

aan allen tot zondag
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Fritsie wrote: Zal er nog wel een après zijn na 16 uur. Na al dat vele werk zal Veeteeteetje wel blij zijn om zijn beddeke op te zoeken, om zalig te dromen over zijn succesvolle organisatie :roll: ...of zou hij nog eerst een bakske frieten bakken? :wink:
ik hoop het, want mijn vrouw heeft namiddagdienst.
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

luckyluc wrote:
Fritsie wrote: Zal er nog wel een après zijn na 16 uur. Na al dat vele werk zal Veeteeteetje wel blij zijn om zijn beddeke op te zoeken, om zalig te dromen over zijn succesvolle organisatie :roll: ...of zou hij nog eerst een bakske frieten bakken? :wink:
ik hoop het, want mijn vrouw heeft namiddagdienst.
Je komt voor de eerste keer zeker want anders zou je weten dat de apres nergens zo lang duurt als in oostrozebeke want ik spreek uit ondervinding #-o #-o #-o
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

Ja mannen en vrouwen het komt eraan.
Nog 2 nachtjes slapen en we kunnen erin vliegen :bounce: :bounce: .
Al wat geproefd van het superfantastisch =D> =D> parcour. Want wat wil ge als ge je ventje wilt zien :-? , moet ge mee op het parcours. En ist niet voor te rakelen tis voor te biken.
Zelfs al enkele hoogtemeters ontdekt, waar sommigen zich toch niet zullen aan verwachten [-X . De boodschap is doseren en maken dat ge nog wat power hebt voor op het laatste.
Zodat ge nog ne grimbergen kunt verzetten :drunk: als je gearriveerd zijt.

@ fritsie en luckyluc den aprés in rozebeke duurt tot men begint te kuisen, dat zal lange genoeg zijn zekers :wink: :wink: of te ware dat ge meehelpt .
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

jodelaietie wrote:Kon deze morgen niet op mountainbike.be. Zou GP met zijn rakeltje een kabel geraakt hebben ?
:roll: :roll: :roll: zeer veel blaadjes weggerakeld maar ne kabel.....niet gezien. [-X [-X

Vanavond nog samen met CP en VTTtje de fameuze bruggen gaan leggen en al zeg ik het zelf,'t is in orde zulle. :bounce: (hopelijk groeit het gras erop niet te vlug. #-o )

Vanaf morgenvroeg wordt de laatste hand gelegd aan de uitpijling en we hopen iedereen een aangename en vooral leuke toertocht aan te bieden. :wink:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Amaai, dat filmpke van het kasteelbos... =D> Dat belooft voor zondag. Blijkbaar is mijn lievelingsstukske een heel stuk langer gemaakt :bounce: :bounce: . Dat wordt ongetwijfeld filerijden.. #-o
Post Reply