binnenkort eens parcoers verkennen
grtjs
flipper
Post by flip de flipper »
Post by King-Cobra »
Post by long fellow »
tja da zout ge moet uwe velo goed spoelen nadien hé !!! en veel kuiswerk maar dat weegt ni op tegen de fun die je hebt !!shiai1bjorn wrote:Yups
Vraagje, ik heb nog nooit op strand gereden en zou dit graag eens oefenen vooraleer aan dergelijke wedstrijd mee te doen.
Kan je zomaar op het strand rijden?? Of heb je daar een toelating voor nodig?
Is het rijden op het strand eigenlijk wel gezond voor de fiets?? Al da zout...
Grtz
Post by Frustie Dtr »
Ik vind dit emailadres eigenlijk ook niet terugtimo wrote: .........................................................................................
Het is nog wel even tot het zover is maar nu is het recht gezet.
week voor knokke of week voor oostduinkerke en naar waar moei mailen voor in te schrijven
Post by Frustie Dtr »
Merci ... zag dit nu pas. Ook al zijn jullie er een tijdje mee bezigka.dee wrote:Effe in het menu doorklikken naar 'Inschrijvingen'Frustie Dtr wrote:Ik vind dit eigenlijk ook niet terug![]()
Wat is de inschrijvingsprijs?
Op de site van de Twins Club staat anders 17 januari 2008 vermeld hoor, weliswaar onder voorbehoud.Stubbe wrote:Vandaag op de strandrace in bredene gezien dat de duo race van bredene in hetzelfde weekend van 16-17/02/2008 wordt gereden.
Het zal nu wel te laat zijn om een van de twee evenementen te laten wijzigen van data. Maar misschien kan het toch nog.