21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
luckyluc
Mountainbiker

oostrozebeke

Post by luckyluc »

en dat allemaal voor enkele eurokes inschrijvingsgeld.
chapeau
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Dat wordt terug een prachttocht ! Mijn machiene staat opgeblonken en ge-olied om zondag er eens flink in te vliegen.( in de fiele , of zal t'in den drank zijn ?) :bounce:
Katrien komt ook mee voor de 45 km en om mij terug naar huis te voeren :drunk: :drunk:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ik zal van de partij zijn.
Alleen heb ik mijne winteroutfit nog niet :P
Weer:

Droog
heeeeel frisjes in de ochtend !!!
En een zonnetje op de achtergrond :-)

Dit gecombineerd met deze TT= 10/10
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Sorry voor de off-line van de site, doch we hadden jullie dan ook niet zo talrijk verwacht. :-) Zondag mogen jullie met nog veel meer zijn. :lol: :lol: :lol:

Enfin, de site was tijdelijk off, maar is terug on-line. De teaser van de dag staat er ook op, onder het moto: moeten we dat ook allemaal doen???

We hebben noodgedwongen een beetje buiten de site moeten werken (sorry voor het kwaliteitsverlies van de beelden en de langere wachttijd), maar anders moet Bill Gates zelf sponseren (en die man gaat met pensioen...). #-o

Morgen...??? :roll: De terrillekes ! :bounce: :bounce: :bounce:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

vertraging op het beeld?? het is gewoon vtt-tje die zo traag rijdt. :^o
daar juist nog een drainagegrachtje gegraven zodat hopelijk de beek waar ze in het laatste filmpje doorrijden volledig droog is. Indien niet zo... gewoon erdoor rijden, de ondergrond is hard.
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Goed idee "grote plateau"dat rakelke,dat is service. =D> =D>
Dat kan ons ook nog van dienst komen.
Tot de volgende!
Last edited by stafke on Thu 18 Oct 2007 21:21, edited 1 time in total.
ostendbiker
Mountainbiker

Post by ostendbiker »

zoveel werk voor èèn dag ,nog niet aan gedacht om die toer over twee dagen te spreiden :roll:
groetjes tony
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

ostendbiker wrote:zoveel werk voor èèn dag ,nog niet aan gedacht om die toer over twee dagen te spreiden :roll:
groetjes tony
Jupla,ben ook thuis na enkele uurkes in de weer te zijn.Ostendbiker, er is al dikwijls over jouw idee gepraat en misschien dat het er volgend jaar wel ne keer van zal komen want het zaaltje barst uit zijn voegen.Het zal een beetje van het deelnemersaantal afhangen van dit jaar.En wat al dat werk betreft,we doen dit met heel veel bike-liefde voor jullie.De rest zegt ons weinig.We willen alleen dat iedere deelnemer tevreden is over het parcours en zich voooral goed amuseert op diene zondag!!!!!Ik hoop maar 1 ding: dat jullie achteraf nog zo enthousiast en talrijk aanwezig zijn hier op dit forum.We geven ons alvast voor 200% en bijna 24u op 24 u.
Je zal 3x op het parcours een bordje tegenkomen : "genieten" en we hopen dat jullie dit de ganse zondag doen!!!!Maakt niet uit waar.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Bunny Hopper wrote:
Kabila wrote:
lok 36000 wrote:De laatste weken een beetje van het toneel verdwenen. Vooral bezig met plannen en voorbereiden van enkele grondige renovatie's in ons huis. Maar ook de omstandigheden zitten de laatste tijd nogal tegen. Vorig weekend zaterdag en zondag overdag moeten werken. Zaterdag moet ik terug wereken maar zondag ben ik thuis en heb ik geen opvang voor voor mijn klein gasten. Dus biken zit er ook dan niet in maar ik zal waarschijnlijk wel nen Leffe komen drinken. En ook het weekend van 27 en 28 oktober zal bikeloos worden want dan wordt mijn wagen hersteld na mijn hapering in de afgelopen week. Nog een geluk dat het de laatste tijd goed weer is geweest en al redelijk wat naat mijn werk kunnen fietsen heb (als baanjanet wel te verstaan). Alzo heb ik ook al kunnen zien dat het grasmaaierke hier en daar is gepasseerd. Allez tot zondag op den aprés,t'zal wel met de kinderen zijn om mij in het oog te houden.
Bedankt voor het medeleven, den economie moet draaien hé. Maar ondertussen heeft er zich wel nog genen kinder oppas gemeld. #-o #-o #-o

Da zou nog iets zijn voor de volgende keer. Ne kinderoppas voorzien. :wink:
en als kan ooknog ne garagist zeker, binst daje rijd kun ze jen auto herstellen
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

veeteeteetje wrote:
ostendbiker wrote:zoveel werk voor èèn dag ,nog niet aan gedacht om die toer over twee dagen te spreiden :roll:
groetjes tony
Jupla,ben ook thuis na enkele uurkes in de weer te zijn.Ostendbiker, er is al dikwijls over jouw idee gepraat en misschien dat het er volgend jaar wel ne keer van zal komen want het zaaltje barst uit zijn voegen.Het zal een beetje van het deelnemersaantal afhangen van dit jaar.En wat al dat werk betreft,we doen dit met heel veel bike-liefde voor jullie.De rest zegt ons weinig.We willen alleen dat iedere deelnemer tevreden is over het parcours en zich voooral goed amuseert op diene zondag!!!!!Ik hoop maar 1 ding: dat jullie achteraf nog zo enthousiast en talrijk aanwezig zijn hier op dit forum.We geven ons alvast voor 200% en bijna 24u op 24 u.
Je zal 3x op het parcours een bordje tegenkomen : "genieten" en we hopen dat jullie dit de ganse zondag doen!!!!Maakt niet uit waar.
ik zit nu al te genieten :lol: :lol: :lol: omdat ik weet dat ik zondag nog meer zal genieten! :wink:
Post Reply