21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wizepize
Mountainbiker

Post by wizepize »

ik doen ook weer eens mee ! en kga direct 2 maten meepakken ;) dus meer volk voor de organisatie :-)

Tis geleden van in hulste in januari vandejaar ;)
We zullen zien of dat de conditie nog in orde is [-X ...

Grtz
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Voor Kichi en andere E17-ers:

Plannetje vanaf E17 - Afrit Waregem:

www.cyclingpress.be/plannetjeoostrozebeke.jpg (is nogal groot om hier in te voegen, zou forumbreedte verpesten :-) )
Last edited by Ken1984 on Thu 18 Oct 2007 18:51, edited 1 time in total.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

De 15-jarigen AMG wrote:
den wakkere bakker gits wrote:Awel juist de beelden en foto's bekeken ke kom toch naar daar ze dat wil kik niet missen ziet ter vréé geestig en intressant uit.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.
Bakker, gaat ge met den auto of met de vélo?
Weet mij te zeggen wanneer ge vertrekt, 'k zal naar de winkel komen om dan weer mee te gaan als't OK is.
Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker ouden :lol:
tegen 8u iere ke kan nie vroegre
El Gringo
Mountainbiker

Post by El Gringo »

lok 36000 wrote:De laatste weken een beetje van het toneel verdwenen. Vooral bezig met plannen en voorbereiden van enkele grondige renovatie's in ons huis. Maar ook de omstandigheden zitten de laatste tijd nogal tegen. Vorig weekend zaterdag en zondag overdag moeten werken. Zaterdag moet ik terug wereken maar zondag ben ik thuis en heb ik geen opvang voor voor mijn klein gasten. Dus biken zit er ook dan niet in maar ik zal waarschijnlijk wel nen Leffe komen drinken. En ook het weekend van 27 en 28 oktober zal bikeloos worden want dan wordt mijn wagen hersteld na mijn hapering in de afgelopen week. Nog een geluk dat het de laatste tijd goed weer is geweest en al redelijk wat naat mijn werk kunnen fietsen heb (als baanjanet wel te verstaan). Alzo heb ik ook al kunnen zien dat het grasmaaierke hier en daar is gepasseerd. Allez tot zondag op den aprés,t'zal wel met de kinderen zijn om mij in het oog te houden.
Da zou nog iets zijn voor de volgende keer. Ne kinderoppas voorzien. :wink:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

alé ik zal er dus ook zijn, vraag mij niet in welke toestand want ik heb een trouw de zaterdag avond, ik ga alvast wel niet bij groen beeeuuuuh shirtje aandoen want dan loopt het zeker fout af ...
Ik kan ook niet lang blijven ik moet in de namiddag ergens naartoe, dus het zal al zwalpend fietsen zijn, en vlug eentje drinken en naar huis

1. Traxer
2. Lichterveldenaere
3. scubaluc en zoon
4. Slijkcrosserke
5. jocca (in half dronken toestand en nadien vlug weg)
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

veeteeteetje wrote:
Inderdaad Nebraz.
De eerste en de tweede lus kun je moeilijk 2 x doen,de derde lus van 1,42 km kun je eventueel ook 2x of meerdere keren doen maar dit is eigenlijk maar voor 1 privébosje (zal zeker niet uitgepijld staan om te bissen) en de vierde lus (Crossparcours) kunt en moogt ge van mij 50 keren rijden #-o :wink: bij manier van spreken.
Nee,er zal wanneer je off-road van het crossparcours afkomt een pijltje staan "bis" (naar rechts en dan kom je weer boven aan de ingang en kun je je nogmaals 3 km uitleven.Je kan dit zoveel maal doen tot je besluit van het bisbordje niet meer te nemen en dan rij je rechtdoor de talud af zodat je terug uitkomt aan het sas.Ik weet zeker dat de liefhebbers van net iets meer kilometers daar zeker enkele keren dat parcourske zullen afleggen.Zo zul je wat meer hebben dan 45 km.Let wel: na het crossparcours volgt nog een kleine 6 km en die bevat ook nog bijna 5 km off-road.Der zitten daar een tweetal stukjes bij die moeilijk bollen (ondanks de droge ondergrond) dus best nog 1 pijlke overhouden naar de "meet" toe.
Thx voor de uitleg en tot zondag. =D>
Bunny Hopper
Mountainbiker
Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out

Post by Bunny Hopper »

Kabila wrote:
lok 36000 wrote:De laatste weken een beetje van het toneel verdwenen. Vooral bezig met plannen en voorbereiden van enkele grondige renovatie's in ons huis. Maar ook de omstandigheden zitten de laatste tijd nogal tegen. Vorig weekend zaterdag en zondag overdag moeten werken. Zaterdag moet ik terug wereken maar zondag ben ik thuis en heb ik geen opvang voor voor mijn klein gasten. Dus biken zit er ook dan niet in maar ik zal waarschijnlijk wel nen Leffe komen drinken. En ook het weekend van 27 en 28 oktober zal bikeloos worden want dan wordt mijn wagen hersteld na mijn hapering in de afgelopen week. Nog een geluk dat het de laatste tijd goed weer is geweest en al redelijk wat naat mijn werk kunnen fietsen heb (als baanjanet wel te verstaan). Alzo heb ik ook al kunnen zien dat het grasmaaierke hier en daar is gepasseerd. Allez tot zondag op den aprés,t'zal wel met de kinderen zijn om mij in het oog te houden.
Da zou nog iets zijn voor de volgende keer. Ne kinderoppas voorzien. :wink:
en als kan ooknog ne garagist zeker, binst daje rijd kun ze jen auto herstellen
stoempe
Mountainbiker

Post by stoempe »

Is er iemand die zin heeft om samen de vtt tocht in oostrozebeke te rijden.Vertrek aan station aalter om 7h30.Heb nog plaats voor één fiets op mijn fietsendrager .Na de rit een douche , en een drankje om zodoende tegen 12h30 terug thuiste zijn.indien interesse,laat iets weten.De vtt-tocht is nu zondag 21 oktober.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

als ik het filmpke bekijk van cowboy Peter-afdalingske, dan zal ik mij waarschijnlijk wel eens aan deze mini-duik wagen. Ze geven droog weer uit, dus 't zal te doen zijn! :wink:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Please [-o< [-o< [-o< [-o< , niet allemaal starten rond 8 uur, want ik vrees dat er teveel volk zal zitten op dit schitterend parcours en dit zal dan de enige kritiek kunnen zijn op deze tocht!
Blijf maar allemaal lang uitslapen, want je kan starten tot 14 uur!!! =D> :-D
Post Reply