Kustcriterium
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
De organisatie Octagon is een hele goede organisatie!
Zie: Reuzen van Vlaanderen, Reuzen van Ardennen, Ronde van Vlaanderen en Tilff-Bastogne-Tilff.
Tijdens die evenementen kregen we steeds ons energiedrankjes in flesjes met een sportdopje.
Zie: Reuzen van Vlaanderen, Reuzen van Ardennen, Ronde van Vlaanderen en Tilff-Bastogne-Tilff.
Tijdens die evenementen kregen we steeds ons energiedrankjes in flesjes met een sportdopje.
Knokke 2007 was in bekertjes... Ik heb altijd zelf bidon mee die 3/4 vol is als ik start... en goed klemmen want er vallen er veel uit houder ze !!.::Andy::. wrote:De organisatie Octagon is een hele goede organisatie!
- Mountainbiker
da's waar, heb dat gezien dit jaar in Oost duinkerke vooral na het afrijden van golfbrekers
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Ja, ik ga mij dit jaar terug wagen aan enkele strandrace, dus........
Laat het zand van Bredene maar komen, de Bike is er klaar voor.
Nu nog de Biker
Greetz
2f2f
Laat het zand van Bredene maar komen, de Bike is er klaar voor.
Nu nog de Biker
Greetz
2f2f
-
Simp
- Mountainbiker
Die mannen hebben een reputatie hoog te houden, ik denk dat het zowat de grootste event- en sportmanagement firma ter wereld is, in bijna elk sportevent zitten die tussen..::Andy::. wrote:De organisatie Octagon is een hele goede organisatie!
- Mountainbiker
klopt en het werk dat ze leveren is een hoge reputatie waard! Heb alle evenementen meegedaan dit jaar en ik heb niets anders dan lof!Simp wrote:Die mannen hebben een reputatie hoog te houden, ik denk dat het zowat de grootste event- en sportmanagement firma ter wereld is, in bijna elk sportevent zitten die tussen..::Andy::. wrote:De organisatie Octagon is een hele goede organisatie!
- Mountainbiker
ik heb vanmiddag het parcours gaan verkennen, het ging heel goed! het zal een ferme toffez dag worden!

- Mountainbiker
Kheb schoon langs de kant kunnen rijden daar
zou het kunnen dat ik U vandaag gezien heb dan? Ik had de rood witte kledij aan van versluys...
zou het kunnen dat ik U vandaag gezien heb dan? Ik had de rood witte kledij aan van versluys...
- den blitze
- Mountainbiker
Post by den blitze »
Hoi de mannen,
Ben gisteren ook eens gaan verkennen. Er laggen inderdaad veel takken aan de halve maan. Wat ik ook vervelend vind is dat er richting de haan veel putten liggen, ben er zelf in een terecht gekomen die dieper dan 50 cm was. Effe schrikken en kleddernat voor de rest van de namiddag.
Twee maal op dezelfde plaats last gehad van chainsuck verdorie, ik kom net van heel de boel te vernieuwen. Body, casette, voorste tandwielen, voor-derailleur en ketting . Iemand tips om dit te vermijden? aan het schakelen en het materiaal ligt het dus niet. Wat gebruiken jullie om ketting te smeren ?
groeten
Ben gisteren ook eens gaan verkennen. Er laggen inderdaad veel takken aan de halve maan. Wat ik ook vervelend vind is dat er richting de haan veel putten liggen, ben er zelf in een terecht gekomen die dieper dan 50 cm was. Effe schrikken en kleddernat voor de rest van de namiddag.
Twee maal op dezelfde plaats last gehad van chainsuck verdorie, ik kom net van heel de boel te vernieuwen. Body, casette, voorste tandwielen, voor-derailleur en ketting . Iemand tips om dit te vermijden? aan het schakelen en het materiaal ligt het dus niet. Wat gebruiken jullie om ketting te smeren ?
groeten