Tis geleden van in hulste in januari vandejaar
We zullen zien of dat de conditie nog in orde is
Grtz
Post by den wakkere bakker gits »
Méé den auto peinzek kom maar af ge kunt gie mie wakker oudenDe 15-jarigen AMG wrote:Bakker, gaat ge met den auto of met de vélo?den wakkere bakker gits wrote:Awel juist de beelden en foto's bekeken ke kom toch naar daar ze dat wil kik niet missen ziet ter vréé geestig en intressant uit.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.
Weet mij te zeggen wanneer ge vertrekt, 'k zal naar de winkel komen om dan weer mee te gaan als't OK is.
Da zou nog iets zijn voor de volgende keer. Ne kinderoppas voorzien.lok 36000 wrote:De laatste weken een beetje van het toneel verdwenen. Vooral bezig met plannen en voorbereiden van enkele grondige renovatie's in ons huis. Maar ook de omstandigheden zitten de laatste tijd nogal tegen. Vorig weekend zaterdag en zondag overdag moeten werken. Zaterdag moet ik terug wereken maar zondag ben ik thuis en heb ik geen opvang voor voor mijn klein gasten. Dus biken zit er ook dan niet in maar ik zal waarschijnlijk wel nen Leffe komen drinken. En ook het weekend van 27 en 28 oktober zal bikeloos worden want dan wordt mijn wagen hersteld na mijn hapering in de afgelopen week. Nog een geluk dat het de laatste tijd goed weer is geweest en al redelijk wat naat mijn werk kunnen fietsen heb (als baanjanet wel te verstaan). Alzo heb ik ook al kunnen zien dat het grasmaaierke hier en daar is gepasseerd. Allez tot zondag op den aprés,t'zal wel met de kinderen zijn om mij in het oog te houden.
Thx voor de uitleg en tot zondag.veeteeteetje wrote:
Inderdaad Nebraz.
De eerste en de tweede lus kun je moeilijk 2 x doen,de derde lus van 1,42 km kun je eventueel ook 2x of meerdere keren doen maar dit is eigenlijk maar voor 1 privébosje (zal zeker niet uitgepijld staan om te bissen) en de vierde lus (Crossparcours) kunt en moogt ge van mij 50 keren rijden![]()
bij manier van spreken.
Nee,er zal wanneer je off-road van het crossparcours afkomt een pijltje staan "bis" (naar rechts en dan kom je weer boven aan de ingang en kun je je nogmaals 3 km uitleven.Je kan dit zoveel maal doen tot je besluit van het bisbordje niet meer te nemen en dan rij je rechtdoor de talud af zodat je terug uitkomt aan het sas.Ik weet zeker dat de liefhebbers van net iets meer kilometers daar zeker enkele keren dat parcourske zullen afleggen.Zo zul je wat meer hebben dan 45 km.Let wel: na het crossparcours volgt nog een kleine 6 km en die bevat ook nog bijna 5 km off-road.Der zitten daar een tweetal stukjes bij die moeilijk bollen (ondanks de droge ondergrond) dus best nog 1 pijlke overhouden naar de "meet" toe.
Post by Bunny Hopper »
en als kan ooknog ne garagist zeker, binst daje rijd kun ze jen auto herstellenKabila wrote:Da zou nog iets zijn voor de volgende keer. Ne kinderoppas voorzien.lok 36000 wrote:De laatste weken een beetje van het toneel verdwenen. Vooral bezig met plannen en voorbereiden van enkele grondige renovatie's in ons huis. Maar ook de omstandigheden zitten de laatste tijd nogal tegen. Vorig weekend zaterdag en zondag overdag moeten werken. Zaterdag moet ik terug wereken maar zondag ben ik thuis en heb ik geen opvang voor voor mijn klein gasten. Dus biken zit er ook dan niet in maar ik zal waarschijnlijk wel nen Leffe komen drinken. En ook het weekend van 27 en 28 oktober zal bikeloos worden want dan wordt mijn wagen hersteld na mijn hapering in de afgelopen week. Nog een geluk dat het de laatste tijd goed weer is geweest en al redelijk wat naat mijn werk kunnen fietsen heb (als baanjanet wel te verstaan). Alzo heb ik ook al kunnen zien dat het grasmaaierke hier en daar is gepasseerd. Allez tot zondag op den aprés,t'zal wel met de kinderen zijn om mij in het oog te houden.