21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als je van Gent komt rij je best af in Waregem. Einde afrit naar rechts op de Ring en dan héééééél tijd rechtdoor...lichten vollen bak, over de brug over de Leie en dan kom je aan een rondpunt en kan je via Wielsbeke of Expresweg verder naar Oostrozebeke. Anders: www.mappy.be en misschien hangen er wel pijltjes, maar denk niet dat die al zullen uithangen in Waregem of Wielsbeke ofzo :)
that's the spirit.den wakkere bakker gits wrote:Awel juist de beelden en foto's bekeken ke kom toch naar daar ze dat wil kik niet missen ziet ter vréé geestig en intressant uit.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.
Ik heb die vorig jaar voor de eerste keer gereden, en ik ben blij dat we nu een jaartje verder zijn
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
na het zien van de filmpkes begin ik te twijfelen of ik wel Oostrozebeke woon... ?!

volgens mij plant veeteeteetje ieder jaar ergens een boske aan en breekt hij ergens wat asfalt uit!
volgens mij plant veeteeteetje ieder jaar ergens een boske aan en breekt hij ergens wat asfalt uit!
Last edited by MoozeMeiske on Wed 17 Oct 2007 19:26, edited 1 time in total.
da ziet er were goed uit héTraxer wrote:Voila, het teaserke van de dag, onder het moto: "les bois de Oostrozebeke".
Nu online op: www.deforumbikers.be
De "terrillekes" spaar ik voor verder deze week
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad Kichi,beter dan Ken 1984 kan ik het niet omschrijven.Er zullen nog geen pijlen staan aan de afrit van de autostrade,maar éénmaal je Oostrozebeke binnenrijdt zul je die wel zien.Oostrozebeke staat wel al aangeduid aan de afrit,denk ik.Maar geen nood,alle wegen leiden deze zondag naar Oostrozebeke.Ken1984 wrote:Als je van Gent komt rij je best af in Waregem. Einde afrit naar rechts op de Ring en dan héééééél tijd rechtdoor...lichten vollen bak, over de brug over de Leie en dan kom je aan een rondpunt en kan je via Wielsbeke of Expresweg verder naar Oostrozebeke. Anders: www.mappy.be en misschien hangen er wel pijltjes, maar denk niet dat die al zullen uithangen in Waregem of Wielsbeke ofzo :)
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Bakker, gaat ge met den auto of met de vélo?den wakkere bakker gits wrote:Awel juist de beelden en foto's bekeken ke kom toch naar daar ze dat wil kik niet missen ziet ter vréé geestig en intressant uit.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.
Weet mij te zeggen wanneer ge vertrekt, 'k zal naar de winkel komen om dan weer mee te gaan als't OK is.
- lok 36000
- Mountainbiker
De laatste weken een beetje van het toneel verdwenen. Vooral bezig met plannen en voorbereiden van enkele grondige renovatie's in ons huis. Maar ook de omstandigheden zitten de laatste tijd nogal tegen. Vorig weekend zaterdag en zondag overdag moeten werken. Zaterdag moet ik terug wereken maar zondag ben ik thuis en heb ik geen opvang voor voor mijn klein gasten. Dus biken zit er ook dan niet in maar ik zal waarschijnlijk wel nen Leffe komen drinken. En ook het weekend van 27 en 28 oktober zal bikeloos worden want dan wordt mijn wagen hersteld na mijn hapering in de afgelopen week. Nog een geluk dat het de laatste tijd goed weer is geweest en al redelijk wat naat mijn werk kunnen fietsen heb (als baanjanet wel te verstaan). Alzo heb ik ook al kunnen zien dat het grasmaaierke hier en daar is gepasseerd. Allez tot zondag op den aprés,t'zal wel met de kinderen zijn om mij in het oog te houden.
- den blinky
- Kerstman
Post by den blinky »
allé we zijn juist were gestart met biken ( vorig jaar al maand bezig ) maar komen af zenne .
juist foto's en filmkes en berichten bekeken en t'ziet er were goei uit , word were rit om de vingers af te likken
tot zondag
Met veel bewondering maar ook met een brede glimlach om de mond lees ik hier elke dag de vele berichten omtrent de VTT van Oostrozebeke.
En dan die filmpjes met die grasmaaier, om je ziek mee te lachen...
Je moet bij wijze ook al een rekenwonder zijn om een mountainbiketocht te rijden, zoveel procent van dit,zoveel procent van dat, enz...om maar te zwijgen van die vele lusjes die je kan maken.
Er is zelfs iemand die met een 'rakeltje' de bladeren verwijdert.
Al eens erover nagedacht om langs gans het parcours theelichtjes te zetten ? Dat zou pas prachtig zijn...
Doe zo voort, zou ik zo zeggen, en veel succes zondag...
En dan die filmpjes met die grasmaaier, om je ziek mee te lachen...
Je moet bij wijze ook al een rekenwonder zijn om een mountainbiketocht te rijden, zoveel procent van dit,zoveel procent van dat, enz...om maar te zwijgen van die vele lusjes die je kan maken.
Er is zelfs iemand die met een 'rakeltje' de bladeren verwijdert.
Al eens erover nagedacht om langs gans het parcours theelichtjes te zetten ? Dat zou pas prachtig zijn...
Doe zo voort, zou ik zo zeggen, en veel succes zondag...
Dat rond punt is aan de fabriek van quick-step en de beste weg is gewoon doorrijden tot het volgende rondpunt ongeveer 1km en dan rechts tot aan rondpunt daarna links en je kunt niet meer missen want je rijdt recht oostrozebeke binnen.Maak je maar gerust bekend aan de forumtafel dan kunnen we eens kennis makenKen1984 wrote:Als je van Gent komt rij je best af in Waregem. Einde afrit naar rechts op de Ring en dan héééééél tijd rechtdoor...lichten vollen bak, over de brug over de Leie en dan kom je aan een rondpunt en kan je via Wielsbeke of Expresweg verder naar Oostrozebeke. Anders: www.mappy.be en misschien hangen er wel pijltjes, maar denk niet dat die al zullen uithangen in Waregem of Wielsbeke ofzo :)
.