tot zondag
21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Sorry veeteeteetje&co maar ga niet afkomen naar jullie TT hoewel ik er zeker van ben dat ik iets ga missen aldaar.
Maar kies toch voor ruddervoorde enkel en alleen omdat ik dan niet met den auto op pad moet.
Na een nachtje gewerkt te hebben is het beter voor mij dat ik niet te lang moet stil zitten want dan durf ik al eens in slaap sukkelen.
Den dinsdag rij ik het hele land en buurlanden uit om vaste routes te doen maar dan heb ik nen nacht in men bedje gelegen wat toch een verschil is.
Veel succes met jundre TT

Maar kies toch voor ruddervoorde enkel en alleen omdat ik dan niet met den auto op pad moet.
Na een nachtje gewerkt te hebben is het beter voor mij dat ik niet te lang moet stil zitten want dan durf ik al eens in slaap sukkelen.
Den dinsdag rij ik het hele land en buurlanden uit om vaste routes te doen maar dan heb ik nen nacht in men bedje gelegen wat toch een verschil is.
Veel succes met jundre TT
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Het gaat inderdaad over 2 verschillende stroken.Het eerste kunt ge niet weten en het tweede dat hebt ge mee helpen aanleggen.Beide stukjes zijn wel privéstukken en hebben slechts een éénmalige doorgang.cowboy peter wrote:ik zal niets kunnen verklappen want ik weet het zelf niet. Wat ik wel denk gezien te hebben is dat het 2 verschillende stroken zijn. Bij de eerste kan ik mij een idee vormen maar bij het 2de deel ?Traxer wrote:De 'teaser' van de dag is klaar.![]()
Deze keer onder het moto: "ge kunt maar betere geen breed stuur monteren"![]()
Vanaf nu te zien op: www.deforumbikers.be
Tot morgen!![]()
PS: ge moogt raden waar de beelden opgenomen zijn. VTT'tje, VTPP'tje, GP en CP... niet verklappen...
@den beer : we gaan eerst richting Ingelmunster en Ooigembos volgt na 30 km wie de grote toer doet of na 21 km wie de kleine toer doet.Ooigembos is voor beide afstanden.
@Tsjieppe : Het crossparcours in Ooigem is een aparte lus en is de vierde splitsing na +/-36 km (wie de 45 doet) en na +/- 26 km(wie de 30 doet)
Al wie de 30 doet kan deze lus ook meepikken.Eigenlijk zit ze enkel in de 45,maar het bedraagt een lusje van 3,30 km waarvan 2,85 km off-road.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Er is nogthans een "specialleke" voorzien voor de overgebleven forummers (tafel) vanaf 13u30 aangeboden door pepeetje en ikke.Superfan wrote:yplahoi, hoe zit het met de lady's????
KP, Katrien, Furious... hoe laat vertrekken jullie op dezen superdeluxe tt???
Jaja, 'k zal der ook zijn hoor, ondanks den dezen die hier op 200m van mijn deur passeert.
'k zal helaas nie te lang kunnen blijven op den après![]()
![]()
tot zondag![]()
En aangezien gij ze weer niet zult willen bakken zullen we ze maar laten leveren
Katrien20,Klein plateautje,Knurrebiker Lady hadden reeds bevestigd.
Dus dat lijstje kan van belang zijn hier.
@vtttje en co,
zal der voor de 4é maal bij zijn en zal zoals ieder jaar weer verrast worden door jullie creatieviteit met off road(twijfel der nie aan).
Als ik dat zo zie hebben jullie z'on 3 weken plezier met het aanleggen van het parcours.Het zal wel veel energie vergen maar ik ken maar weinig organisatie's die een making off online hebben.Ge zoud voor minder goesting krijgen.
zal der voor de 4é maal bij zijn en zal zoals ieder jaar weer verrast worden door jullie creatieviteit met off road(twijfel der nie aan).
Als ik dat zo zie hebben jullie z'on 3 weken plezier met het aanleggen van het parcours.Het zal wel veel energie vergen maar ik ken maar weinig organisatie's die een making off online hebben.Ge zoud voor minder goesting krijgen.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad Nebraz.nebraz M/30j. wrote:Ik kom zoals elk jaar ook terug naar jullie TT.
Nog een klein vraagje. Kan je de lussen meermaals rijden?
Zou eventueel de eerste overslaan en de 4de twee keer willen rijden.![]()
Groeten,
Nebraz.
De eerste en de tweede lus kun je moeilijk 2 x doen,de derde lus van 1,42 km kun je eventueel ook 2x of meerdere keren doen maar dit is eigenlijk maar voor 1 privébosje (zal zeker niet uitgepijld staan om te bissen) en de vierde lus (Crossparcours) kunt en moogt ge van mij 50 keren rijden
Nee,er zal wanneer je off-road van het crossparcours afkomt een pijltje staan "bis" (naar rechts en dan kom je weer boven aan de ingang en kun je je nogmaals 3 km uitleven.Je kan dit zoveel maal doen tot je besluit van het bisbordje niet meer te nemen en dan rij je rechtdoor de talud af zodat je terug uitkomt aan het sas.Ik weet zeker dat de liefhebbers van net iets meer kilometers daar zeker enkele keren dat parcourske zullen afleggen.Zo zul je wat meer hebben dan 45 km.Let wel: na het crossparcours volgt nog een kleine 6 km en die bevat ook nog bijna 5 km off-road.Der zitten daar een tweetal stukjes bij die moeilijk bollen (ondanks de droge ondergrond) dus best nog 1 pijlke overhouden naar de "meet" toe.
- Traxer
- Kerstman
Voila, het teaserke van de dag, onder het moto: "les bois de Oostrozebeke".
Nu online op: www.deforumbikers.be
De "terrillekes" spaar ik voor verder deze week
Nu online op: www.deforumbikers.be
De "terrillekes" spaar ik voor verder deze week
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Awel juist de beelden en foto's bekeken ke kom toch naar daar ze dat wil kik niet missen ziet ter vréé geestig en intressant uit.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.
En mensen die der zoveel tijd en energie insteken die kan en mag ik toch niet int droge laten staan
Dus schrijf mij er maar bij ke kan het nie laten e.