bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Ik was vandaag eindelijk eens op tijd thuis om de wekelijkse trainingsrit van Straf in Bergaf mee te rijden, dus van zodra ik thuis was op de site gaan zien, daar stond op "vertrek om 19 uur vanaf september".
Ikke dus mij gehaast om mij om te kleden en naar de kerk van Droeshout te rijden en was daar nog tien minuten te vroeg.
Tot kwart na zeven gewacht maar niemand gezien...
Der is toch maar 1 kerk in Droeshout he?
Bon, dan maar alleen gebold. Zal voor de volgende keer zijn.
Ikke dus mij gehaast om mij om te kleden en naar de kerk van Droeshout te rijden en was daar nog tien minuten te vroeg.
Der is toch maar 1 kerk in Droeshout he?
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Ja, beste Deere Power, da's idd. "dikke shit".Deere Power wrote:Ik was vandaag eindelijk eens op tijd thuis om de wekelijkse trainingsrit van Straf in Bergaf mee te rijden, dus van zodra ik thuis was op de site gaan zien, daar stond op "vertrek om 19 uur vanaf september".
Der is toch maar 1 kerk in Droeshout he?![]()
Bij u zelf waarschijnlijk gedacht : wat voor een "losers" zijn dat hier ?
In werkelijkheid is er deze maand nog heel weinig gereden op dinsdagavond ( buiten de Mojo dan), wegens te vlug donker, te slecht weer, .....
Enkel september was nog min of meer succesvol.
We brengen onze webmaster op hoogte dat dit bericht voorlopig best geschrapt wordt op de site; tot in't voorjaar.
Stel dat er nog busladingen bikers afzakken naar de kerk in Droeshout op een dinsdagavond....
Op een zondagmorgen tegen 8 of 9u (afhankelijk van wat er op't "menu" staat) aan de Covee gaat ge veel meer succes hebben!
Onze excuses en tot een volgende, meer succesvolle, keer.
- Mojobiker
- Mountainbiker
@ Streets, geen recce meer ondernomen. Wegens gebrek aan zuipvrienden. 
@Deere Power: laat volgende keer op dinsdag iets weten op voorhand. Als ik weet dat er iemand gaat zijn, dan kom ik ook nog eens buiten. Zeker met zo'n goed weer als gisteren. Maar 'k had gisteren al genoeg beweging gehad, daardoor mijn forfait. Ge moet u dan wel voorzien van licht, veel licht want vanaf 19u30 is het nachtmtb.
Mojo
@Deere Power: laat volgende keer op dinsdag iets weten op voorhand. Als ik weet dat er iemand gaat zijn, dan kom ik ook nog eens buiten. Zeker met zo'n goed weer als gisteren. Maar 'k had gisteren al genoeg beweging gehad, daardoor mijn forfait. Ge moet u dan wel voorzien van licht, veel licht want vanaf 19u30 is het nachtmtb.
Mojo
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Ik had inderdaad best even gepost om te zien of er iemand ging rijden, maar was pas thuis om 18u35, dus raprap de klerezn aan en op de velo gesprongen.
Had wel de lampen gemo,teerd dus nog een leuke rit gedaan alleen in het donker. Soms wel een bekke creppy op sommige stukken zo in het donker....
Zal de volgende keer op tijd iets laten weten.
Had wel de lampen gemo,teerd dus nog een leuke rit gedaan alleen in het donker. Soms wel een bekke creppy op sommige stukken zo in het donker....
Zal de volgende keer op tijd iets laten weten.