21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Allez, vooruit.
Gezien ik de laatste tijd niet meer als eerste kan eindigen, moet ik misschien als eerste beginnen. :-D

Het lijstje van de forumbikers, en we stoppen niet bij 20, hé!

1. Traxer
2.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Traxer wrote:Allez, vooruit.
Gezien ik de laatste tijd niet meer als eerste kan eindigen, moet ik misschien als eerste beginnen. :-D

Het lijstje van de forumbikers, en we stoppen niet bij 20, hé!

1. Traxer
2.
en let op voor de dertiende plaatse.... treize??? :wink:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Ik heb de indruk dat deze topic de omvang van de kerst-TT van 2005 gaat bereiken, desalniettemin...

1. Traxer
2. Lichterveldenaere
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

1. Traxer
2. Lichterveldenaere
3. scubaluc & zoon
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ja ja,

na nog een dagelijkse "check-up" genoodzaakt om nog een allerlaatste aanpassing te doen om nog een "primeur"-bosje te doorkruisen :bounce: :bounce: .Daarvoor zijn we wel genoodzaakt om 3 bruggen te leggen.
Geen probleem :oops: ;de opmetingen zijn gedaan en het gras ligt te popelen om op de bruggen te liggen,zodanig dat velen niet zullen zien dat er een" brugge"ligt.(langste5.5m!! :roll: ).

Nu vlug onze dagtaak gaan vervullen en 't begint toch al redelijk te kietelen om mijn "rakelke" weer boven te halen om de single-tracks weer "bladervrij" te maken..... #-o
stoempe
Mountainbiker

TOERTOCHT OOSTROZEBEKE

Post by stoempe »

Hallo,

Iemand interesse om op zondag 21 oktober de vtt tocht in oostrozebeke te rijden.Ben woonachtig te aalter.Man of vrouw,dit is me om het even.Vertrek van uit aalter om 7h30.
stoempe
Mountainbiker

TOERTOCHT OOSTROZEBEKE

Post by stoempe »

Hallo,

Iemand interesse om op zondag 21 oktober de vtt tocht in oostrozebeke te rijden.Ben woonachtig te aalter.Man of vrouw,dit is me om het even.Vertrek van uit aalter om 7h30.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

1. Traxer
2. Lichterveldenaere
3. Slijkcrosserke :lol:

Laat het maar regenen, zondag zal Oostrozebeke en omstreken een
micro klimaat zijn :wink:
Ik kan pas vrijdag den forum weer checken (naar buitenland voor werk)
kvraag me nu al af wat ik hier ga aantreffen :roll: 25 pagina's :drunk:
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

[quote="veeteeteetje"]Vandaar dat wij ook ,in geval van slecht weer of te technisch,de biker altijd de keuze willen geven tussen "moeilijk en gemakkelijk" of "technisch en gemakkelijk".

Bedankt VTT'tje, da ge ook aan mij gepeisd hebt :lol: :lol: :lol:
#-o als ge bekans ne meter en 100 zijt, is 't niet altijd even gemakkelijk om tussen die boomkes door te draaien :wink:

alvast veel respect voor het fantastische werk dat er weer in gestoken wordt =D> =D> =D>

tot zondag !
tsjieppe
Mountainbiker

Post by tsjieppe »

Is het crossparcours langs de Leie ook opgenomen in de kleine afstand? Dit is namelijk een leuk stukje dat we onze ZEWIETIE-kids niet willen ontzeggen ( ... als het droog ligt tenminste, anders is het toch maar baggeren.) De combinatie Ooigembos-lussen en cross is immers super voor groot & klein!

Tsjieppe
veeteeteetje wrote:Bertinus,geen nood.
Ik zal U hier ne keer direkt geruststellen.
De informatie die ik hier schreef betreft de groten toer.
Daar er maar 2 toeren zijn (30 of 45 km) kan je gerust een stukje afsnijden.Maw.een splitsing nemen van de 30 bvb.
Er zullen in totaal 4 splitsingen zijn op het parcours en bij iedere splitsing zal een bordje bijhangen : LUS + .....km.
Bijgevolg betekent dit als je overschakelt van de 30 naar de 45 of omgekeerd je dus kunt afsnijden of eventueel bijtellen.
Alle info daarover zal ook aan mijnen zelfgemaakte infostand te zien zijn.

Hierbij kort een overzichtje :
-de eerst lus is vrij gemakkelijk en bevat iets meer road (Deze lus is 5,53 km lang)

-de tweede bevat heel gemakkelijke en goedlopende off-road. (Deze lus is 2,51 km

- de derde lus bevat een kort lusje met een nieuw stuk privébosje (heel mooi) en is 1,79 km lang

- de vierde lus bevat het zogenaamde "crossparcours" en kan ofwel makkelijk vermeden worden ofwel kies je daarvoor en krijg je het meest technische en voor velen het plezierigste stuk voorgeschoteld.
(Deze lus bedraagt ongeveer een 4 km,afstand is tot op heden nog niet helemaal volledig daar we er nog aan het werk zijn op het goed berijdbaar te maken)

Het befaamde Ooigembos (3,51 km singletrack!!!) zal in beide afstanden opgenomen worden.

Bertinus,schrik je nu niet af,door de vele off-road.Ik ben er zeker van dat jij dat zal aankunnen op je eigen tempo.
Indien er tekenen van vermoeidheid zijn,kun je dus afsnijden.
Maar ik zou aanraden van lus 3 en 4 zeker mee te pikken.
Post Reply