amaai das der ook nie een beeke over zekermtb arno wrote:de mijne komt normaalgezien begin augustus binnen, denk dat de officiele prijs rond de 250 euro ligt.
Shadow derailleur XTR 2008
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
een xo kost ook 200en... euro's hechimaera-8-2mega wrote:amaai das der ook nie een beeke over zekermtb arno wrote:de mijne komt normaalgezien begin augustus binnen, denk dat de officiele prijs rond de 250 euro ligt.![]()
![]()
foei foei shitmano
en die 250 zal wel de richtprijs ONGEVEER zijn, het kan evengoed dichter bij de 200 liggen
de huidige xtr's ( niet shadow met carbon kooi) blijven wel met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
no probchimaera-8-2mega wrote:azo, daar had ik over gelezen. Mijn excusesmtb arno wrote:ja maar ik spreek over de ooficiele prijzen die de fabrikant aangeeftchimaera-8-2mega wrote:X.0 met carbon kooi heeft mij nieuw 150€ gekosten aangekocht in belgie hé
![]()
ik weet ook wel dat je die veel goedkoper vind.
ik geef mijn geld toch liever aan xtr