21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stoempe
Mountainbiker

Post by stoempe »

Na al die lovende commentaren zal ik ook maar eens afkomen.Heb er echt goede moed op.Tot zondag 21 oktober
stoempe
Mountainbiker

vtt tocht oostrozebeke

Post by stoempe »

Zijn er mensen uit de streek van aalter of omgeving die samen willen mountainbiken op 21 oktober in oostrozebeke.Indien iemand interesse heeft laat het me dan weten.Er kan in elk geval iemand met mij meerijden.Heb een fietsdrager voor 2 fietsen.Ga mij in elk geval ook douchen na de rit, nog iets drinken om dan tegen 12h30thuis te zijn.Zou vertrekken uit aalter om 7h30.Tot dan. :-? :-? :-?
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

#-o
stoempe
Mountainbiker

Post by stoempe »

Zijn er mensen uit aaltr die interessehebben om ve vtt tocht te rijden in oostrozebeke,Laat me iets weten.
stoempe
Mountainbiker

Post by stoempe »

Zijn er mensen uit aalter of omgeving die interesse hebben om de vtt tocht in oostrozebeke te rijden op 21 oktober. Zou vertrekken uit aalter om 7h30 om dan te kunnen starten om 8h15 afhankelijk van de drukte.Na de rit nog een douche en een verkwikkend drankje, om zodoende tegen 12h30 thuis te zijn.Heb een fietsdrager voor 2 fietsen, dus kan er met mij nog iemand mee.Vertrek uit aalter aan het station.Als iemand interesse heeft laat het me dan weten .
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Gisterenavond heb ik het cowboy Peter-afdalingske eens geobserveerd. Bij droog weer, is dit zeker te doen. Maar het stukje ernaar toe doe je dan best op het afgemaaide strookje, want auto's komen soms zeer snel deze straat ingereden en durven de bocht wel eens kort nemen; dus volg de wijze raad van de master himself, mister Veeteetee! :-)
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Wat is er zo speciaal aan die afdaling? :oops:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik vertrek zondag vanuit Gent (mariakerke), dus als er mensen mee willen mogen ze altijd mee met mij ... ik vertrek wel zo goed als vlak na de tocht naar huis want ik moet nog ergens naartoe in de namiddag ...

tzal wel op het gemakske zijn want ik moet de zaterdag avond naar een trouw en het zal uitlopen ...
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

De mooiste afdaling op de wantebrug is via de trapjes, het is wel voor de iets technischere biker.
Ik zie er al naar uit om de tocht af te bollen.
De brigandsbikers zullen met een zeeeer grote delegatie zijn nadat ze een uitgebreid ontbijt hebben genoten bij Mister T. en Moozemeiske.

Tot zondag
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

tloperke wrote:Gisterenavond heb ik het cowboy Peter-afdalingske eens geobserveerd. Bij droog weer, is dit zeker te doen. Maar het stukje ernaar toe doe je dan best op het afgemaaide strookje, want auto's komen soms zeer snel deze straat ingereden en durven de bocht wel eens kort nemen; dus volg de wijze raad van de master himself, mister Veeteetee! :-)
We zullen er wel voor zorgen dat iedereen die het afdalingske wil proberen :bounce: de uitge- "maaide" weg zal moeten volgen en niet [-X op de "strate" zal kunnen rijden.....
Post Reply