14/10/07 Bart Brentjens Challenge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Had start nummer 1102 en eindigde als 118e bij de heren met een eindtijd van 3:53:28 na 70km fietsen
.Het was mijn eerste Bart Brentjens Challenge
.Volgend jaar doe ik weer mee.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
en ikke ben gemaakt in de...bevrijdingBarny wrote:Roger, d'as nog kwaliteit van onder den oorlog hé.roger wrote:Ben wel wat verlegen met men geboortejaar(1944) in de uitslag,wat doe ik daar nog tussen al dat geweld?![]()
Heb je niet gezien Bart. Was je er ook?
-
Palmboy
- Mountainbiker
Héhéthe sentinel wrote:Ja ja dit jaar wel nog... Volgend jaar gaat die eraan voor de moeite... Zouden ze me daarmee niet willen als lid van het Comp Team bij 2MegaSaecoPalmboy wrote:Hela, van mijn plaats afblijven héthe sentinel wrote:Trouwens was ik zou 247 overall geweest zijn ...
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Franky Taelman heeft zijn titel van vorig jaar niet kunnen verlengen,en is tweede geworden dit jaar!
Het is dan ook geen schande te verliezen van "oude rot" in dit vak Meerschaert P.,meervoudig wereldkampioen!!
Ook in de buurt geeindigd van deze 2 tenoren:Cleppe W.
Een dikke proficiat aan deze O-VL. delegatie met ook nog een super Vermeulen en nog vele andere O-Vlamingen!
"snelle Luc",ook O-vl.,was hier niet van de partij,maar had de lat nog hoger gelegd met poging de roque d'azur te winnen!
Het is dan ook geen schande te verliezen van "oude rot" in dit vak Meerschaert P.,meervoudig wereldkampioen!!
Ook in de buurt geeindigd van deze 2 tenoren:Cleppe W.
Een dikke proficiat aan deze O-VL. delegatie met ook nog een super Vermeulen en nog vele andere O-Vlamingen!
"snelle Luc",ook O-vl.,was hier niet van de partij,maar had de lat nog hoger gelegd met poging de roque d'azur te winnen!
Twas prima weertje om te biken. Jammer van de opstoppingen en de platte band (serieus staan prutsen) en dan nog een meisje geholpen die over haar stuur was gevallen waardoor ik veel tijd heb verloren.
469 ste
op 669 deelnemers van de 100 km. Jammer dat ik als een slak de hellingen omhoog kroop of ik had misschien wat tijd kunnen goedmaken
Mijn maatje Christophe was 134ste. Paul was pechvogel van de dag met 4!! platte banden, je moet het maar tegenkomen.
Gem snelheid (afgedrukt bij de stops) was 20 km. De bevoorrading mochten wel wat powerbars gegeven hebben vond ik.
469 ste
Mijn maatje Christophe was 134ste. Paul was pechvogel van de dag met 4!! platte banden, je moet het maar tegenkomen.
Gem snelheid (afgedrukt bij de stops) was 20 km. De bevoorrading mochten wel wat powerbars gegeven hebben vond ik.
- The herminator
- Mountainbiker
Post by The herminator »
Ik heb zondag de 70Km gedaan en dit met de betrachting om een top 20 plaats te rijden. Rustig vertrokken rond 10H15 en dan stelselnatig steeds die snelheid omhoog brengen. Dit gaf op 10 km van het einde een resultaat bij de eerste 5, maar toen begon echter de miserie. Door wie het komt weet ik niet (mezelf, andere rijders, seingever) maar feit is dat we verkeerd zijn gereden. Eerst hadden we dit niet in de mot want er was bepijling te zien (stuk hadden we gedaan in het begin van de tocht). Feit is dat ik na 83 km over de streep ben gebold met als resultaat 43ste in een tijd van 3H28. Als je dan eens gaat rekening hoeveel tijd in nodig zou hebben om 13 extra km's te doen, dan was een top 5 zeker mogelijk. Revanche volgend jaar.
cyclon wrote:tja, ik zou zelf ook niet op mijn plaats zitten tss de wedstrijdrijders wegens te laag niveauroger wrote:Juist men uitslag bekeken en met 5u10 ben ik heel tevreden.Bij de Belgische wedstrijdrijders wel de laatste, maar algemeen zijn er toch nog 15 achter mij.Tel daar de recreanten bij dan zijn er nog een 400tal achter mij.Ben wel wat verlegen met men geboortejaar(1944) in de uitslag,wat doe ik daar nog tussen al dat geweld?
a propos, de oudste triatleet in hawaï was 76
Bij de recreanten zou ik 263°geweest zijn op 669,dus volgend jaar zal ik er maar mee stoppen om nog met dat geweld mee te draaien,vooral dat ik nogal moeilijk kan weerstaan aan de geneugtes des levens.