21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Je zult mij er niet rap op betrappen dat ik bij één of andere specifieke toertocht-topic ga verkondigen 'ik kom ook af'. Daarvoor heb ik er al veel te veel (mezelf incluis) zich achteraf horen excuseren voor het feit dat ze hun belofte toch niet konden nakomen : Fiets-schoenen vergeten, teveel gezopen de nacht voordien, wekker niet afgelopen, plotseling ziek, plotseling moeten werken, auto defect, . . . 1001 excuses hebben al de revue gepasseerd. En het mooie is . . . dat de meeste van die excuses ook effectief waar zijn ! !
Enfin, dit alles om dus te zeggen dat ik me niet gauw laat verleiden tot 'Wij komen af'. Oostrozebeke is echter de uitzondering die de regel bevestigt. De tijd, de energie, het werk en - idd Katrien 20 - de liefde die VTT-tje, Grote Plateau, VTT-pepeetje en companen in hun toertocht stoppen, dat is niet te schatten.
Bovendien zijn het stuk voor stuk ook sympathieke mensen, die ondanks hun MTB-bezetenheid, toch niet door een mountainbike-paardenbril kijken en ook nog oog en begrip hebben voor wat zich buiten het MTB-gebeuren afspeelt. En precies hierdoor waarschijnlijk, ook op heel veel begrip van privé-eigenaars uit hun streek mogen rekenen, om hun schitterende tocht uittekenen.
Dus VTT-tje : "Wij komen af !" Tenzij we natuurlijk de zaterdagnacht . . . :wink: :wink:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

moa ik kommen wel af éééé
Nelle
Mountainbiker

Post by Nelle »

Zal ook afkomen rond 8.00h

Groeten
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

[-o< of da we afkomen :wink: tuurlijk daaaaaaaaa :bounce:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

cowboy peter wrote: Eén ding weet ik zeker, er zullen geen 100man het volledig parcours afleggen zonder het voetje aan de grond te zetten.
Duh! Er zal gewoon teveel volk op dit schitterende parcours aanwezig zijn.
Voorzien jullie rode stoplichten aan de ingang van iedere technische passage of zullen er plaatselijke boswachters te vinden zijn met hun fluitje in hun tuut? 8)
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Ik zal er ook zijn...heb de mtb-microbe te pakken. Zal ik als newbee geen mal figuur slaan ivm het parcours of is 't best te doen :)
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

uncle sam wrote:
cowboy peter wrote: Eén ding weet ik zeker, er zullen geen 100man het volledig parcours afleggen zonder het voetje aan de grond te zetten.
Duh! Er zal gewoon teveel volk op dit schitterende parcours aanwezig zijn.
Voorzien jullie rode stoplichten aan de ingang van iedere technische passage of zullen er plaatselijke boswachters te vinden zijn met hun fluitje in hun tuut? 8)
Idd :lol:

denk van wat later aan te zetten :)
El Gringo
Mountainbiker

Post by El Gringo »

Haha Veeteeteetje net gezien. Schoon foto's dank voor de reclame op joen vestje. :wink: Tot zondag
Hoop da mij da niet te veel geld kost :drunk:
Last edited by El Gringo on Mon 15 Oct 2007 21:01, edited 1 time in total.
Herder Joeri
Mountainbiker

Post by Herder Joeri »

katrien20 wrote:Enne...we hebben ook nog een herder te vieren!!! De dag zal niet meer stuk kunnen! :lol:
Wat weten niet-herders meer dan (sommige) andere Herders zelf??
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ik weet het, ik weet het.... ik mag de filmkes zo vlug niet on-line zetten, maar er zit zo veel moois in :-D (op het einde van de week heb ikzelfs nog een "specialeke" #-o #-o #-o )

Enfin: waar er geen off-road is, maken we er wel, nu on-line op www.deforumbikers.be

Morgen? Een nieuw stukske??? :roll: :roll: :roll: Mmmmm... :-k
Post Reply