graag geweten of dit een goede fiets is daar ik er een voor mij XL en een voor mijn zoontje een M wil aanschaffen.
Het gaat hier om de nieuwe ltd killer bee van focus.
Wij zijn beide beginnende mtb'ers
http://fietsen.fotopic.net/p45885718.html
focus killer bee
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Ik heb nog met een focus gereden, was op zich geen slecht kader ware het niet dat de fietsenboer mij minstens 1 maat te groot aan de hand heeft gedaan. Maar voor die prijs zou ik zeker ook eens kijken naar een merida ofzo.
Wat is belangrijk?
Kader > Vork > Wielen > Afmontage
Wielen en afmontage kan je nog over discussiëren, maar ik zou eerder opteren voor een lichter setje wielen dan een betere afmontage.
O ja, als je nog even kunt wachten, zeker de modellen van 2008 afwachten. Dan loop je de kans om nog een model van 2007 tegen een lagere prijs op de kop te kunnen tikken (natuurlijk wel zien dat het de juiste maat is).
Wat is belangrijk?
Kader > Vork > Wielen > Afmontage
Wielen en afmontage kan je nog over discussiëren, maar ik zou eerder opteren voor een lichter setje wielen dan een betere afmontage.
O ja, als je nog even kunt wachten, zeker de modellen van 2008 afwachten. Dan loop je de kans om nog een model van 2007 tegen een lagere prijs op de kop te kunnen tikken (natuurlijk wel zien dat het de juiste maat is).
- stevie b1
- Mountainbiker
bedankt allemaal voor jullie antwoorden.
Heb gisteren de knoop door gehakt en toch niet de focus genomen, want geen zin om de trip naar nederland te maken.
En heb me net 2 mtb's besteld bij Nico Lauwaert,die zijn eigen merk en naar wens afmonteerd + mochten wij onze kleur van de kader kiezen daar die toch nog moesten gespoten worden.
Wanneer deze binnen 2 weken in mijn bezit zijn zal ik ze hier even voorstellen.
En nogmaals bedankt voor jullie antwoorden
Heb gisteren de knoop door gehakt en toch niet de focus genomen, want geen zin om de trip naar nederland te maken.
En heb me net 2 mtb's besteld bij Nico Lauwaert,die zijn eigen merk en naar wens afmonteerd + mochten wij onze kleur van de kader kiezen daar die toch nog moesten gespoten worden.
Wanneer deze binnen 2 weken in mijn bezit zijn zal ik ze hier even voorstellen.
En nogmaals bedankt voor jullie antwoorden
Post Reply
7 posts
• Page 1 of 1