Vooral het stuk op den balenberg vond ek super! Al en geluk dak da jumpeke goe op tijd had gezien, anders had ek da minder plezant gevonden :)
Enkel een beetje spijtig van het vele asfalt... Ma het schitterende weer maakte da goed
Tricky jumpke was eigenlijk niet op voorhand te (voor)zien : vandaar om altijd goed achter het zadel te hangen als je geen zicht hebt op wat komt en zo steeds voorbereid te zijn op het onverwachteBulls69 wrote:Inderdaad, ik had het ook op het allerlaatste moment pas gezienStinobi wrote:Degelijke tocht, spijtig dat het vanaf den Demer vrij veel de rode bloso route van Aarschot was (met een klein beetje Rotselaar), maar die route is toch nice dus zo erg is da ni. 't Was vooral tof om een deel is in de omgekeerde richting te doen.
De balenberg was ook tof om te doen en ni van de poes. Der was daar wel een tricky jumpke naar beneden waar ik me ni aan had verwacht en bijna overkop vloog. Dan die beklimming daarna, wat was me dat man, vrij steil omhoog en schuiven tot en met, chapeau voor diegenen die daar tot boven zijn gereden
.
Al bij al toch goe geamuseerd, goe weer en goede organisatie (bike wash + bewaakte fietsenstalling)!dat er hier niemand over kop gegaan is zou me verwonderen
![]()
![]()
, een geel waarschuwingsbord zoals er onderweg meerdere opgesteld stonden was hier meer dan op zijn plaats geweest.
voor de rest weer een schitterend tochtje met alles erop en eraan![]()
![]()
![]()
btw, ik ben ondanks al het schuiven ook tot boven geraakt zonder voet aan de grond te zetten, heb er inderdaad wel veel zien moeten stoppen en zelf vallen.