14/10/07 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
anton
Mountainbiker

Post by anton »

ik kom ook af 8) :P ,het parcour ligt er goed bij. :lol: weinnig modder
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

anton wrote:ik kom ook af 8) :P ,het parcour ligt er goed bij. :lol: weinnig modder

zou het met sliks gaan?
Janske
Mountainbiker

Post by Janske »

Namiddag hebben we de tocht uitgepijld. De toestand van de ondergrond is fel verschillend van plaats tot plaats. Stuk tocht in Zelem is bv droog maar het gedeelte na de eerste bevoorrading is dan weer wat modderig en zoals reeds vermeld veel blaren op de grond. Uiteindelijk zijn we ook aan het mountainbiken hé! Het weer beloofd in ieder geval prachtig te zijn.

Veel plezier morgen!!!
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

[quote="Janske"]Namiddag hebben we de tocht uitgepijld. De toestand van de ondergrond is fel verschillend van plaats tot plaats. Stuk tocht in Zelem is bv droog maar het gedeelte na de eerste bevoorrading is dan weer wat modderig en zoals reeds vermeld veel blaren op de grond. Uiteindelijk zijn we ook aan het mountainbiken hé! Het weer beloofd in ieder geval prachtig te zijn.

Veel plezier morgen!!![/quod
dus best niet met sliks?
jvh de snelle
Mountainbiker

mtb lummen

Post by jvh de snelle »

Wat een fijne toertocht moest worden eindigde voor mij bijna fataal, in genebos ferm overkop gegaan en met de bordtkas op mijn stuur terecht gekomen kwam daar nog bij dat ik op mijn buik lag met de mtb boven in de lucht tegen een afspanning en geraakte niet uit de pedalen. Met dank aan de heer en mevrouw die mij geholpen hebben de anderen maakte nog van hun oren dat de weg moest vrij gemaakt worden (de egoisten).
jvh de snelle
Mountainbiker

mtb lummen

Post by jvh de snelle »

Wat een fijne toertocht moest worden eindigde voor mij bijna fataal, in genebos ferm overkop gegaan en met de bordtkas op mijn stuur terecht gekomen kwam daar nog bij dat ik op mijn buik lag met de mtb boven in de lucht tegen een afspanning en geraakte niet uit de pedalen. Met dank aan de heer en mevrouw die mij geholpen hebben de anderen maakte nog van hun oren dat de weg moest vrij gemaakt worden (de egoisten).
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

goede teortocht heb de 40 km gedaan lekker veel modder plezant

heb allen nie zo snel kunnen rijden wegesn voor derra die ne meer wilde werken
jvh de snelle
Mountainbiker

mtb lummen

Post by jvh de snelle »

opg
Mountainbiker

Post by opg »

leuke tocht, goed georganiseerd
wel veeeeeeel volk!

greetz
bikeordie
Mountainbiker

Post by bikeordie »

Toffe tocht, 62 km gedaan, goed te rijden.
Was even druk maar na afslag naar 62 was er goed te klappen!
Kom volgend jaar zeker terug
Post Reply