21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Vanavond het weerbericht gehoord...en ook voor volgend weekend is de kans op mooi weer zeer reëel. Laat ons hopen. [-o< [-o<
Zeg Veeteeteetje, jullie organisatie is zeker de belangrijkste gebeurtenis in Oostrozebeke? Misschien moet je ook wat subsidies vragen aan de burgemeester, want jullie zijn toch wel de ambassadeurs van de gemeente. Welke mountainbiker weet nu nog niet waar Oostrozebeke ligt? :wink: :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ikzou graag de tocht in Oostrozebeke rijden.
Weet er iemand waar dit is?
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

motorbiker wrote:Ikzou graag de tocht in Oostrozebeke rijden.
Weet er iemand waar dit is?
Parochiaal Centrum
Tieltsteenweg,4 Oostrozebeke (volg rode pijlen VTT)

www.mappy.be :)
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Veeteeteetje zou zich beter inschrijven op het forum van de mountainmaaiers 8)

Ik heb hem vandaag met zijn grasmaaier van de flank van de wantebrug zien rijden... niet te doen :lol:
achter de maaier stond iemand (traxer?) om de maaier tegen te houden, maar dat bracht geen soelaas: Veeteeteetje vollen bak naar beneden. Bwaa, is geen mountainbike, maar moet ook wel eens leuk zijn met een maaier!

Allé, dat beloofd alvast, met wat fundeeltjes!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

slijkcrosserke wrote:
kenny wrote:
veeteeteetje wrote: Mezelf ook betrapt dat ik op een gegeven moment niet meer snoeide of maaide maar het onkruid manueel begon uit te trekken.
Zeg. Terwijl ge bezig zijt, der is hier in den hof ook nog wa werk :wink:
Ge wilt toch niet beweren dat ge voor den tocht van oudenburg den helf van de velden tussen oudenbrug en oostende omploegd, mo het kruid in uwe hof ne halve meter hoog laat komen #-o
ga uw moeder do donderdag ne keer over aanspreken :wink:
Euhhhm, geen commentaar #-o :oops:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Mister T. wrote:Veeteeteetje zou zich beter inschrijven op het forum van de mountainmaaiers 8)

Ik heb hem vandaag met zijn grasmaaier van de flank van de wantebrug zien rijden... niet te doen :lol:
achter de maaier stond iemand (traxer?) om de maaier tegen te houden, maar dat bracht geen soelaas: Veeteeteetje vollen bak naar beneden. Bwaa, is geen mountainbike, maar moet ook wel eens leuk zijn met een maaier!

Allé, dat beloofd alvast, met wat fundeeltjes!
ik was degene die vtt-tje probeerde tegen te houden om te zorgen dat hij niet al rollend de helling zou afgaan.
Na studie ter plaatse voor de liefhebbers & vommie : specialeke van de cowboy na +- 7/8 km. Wantebrug op en af . Niet gevaarlijk, maar ook niet voor broekventjes. In ieder geval GP is er ook al af gereden, weliswaar met dichtgenepen billen, maar toch.
apropos mister T, wij dachten dat je wel ne keer ging stoppen om de helling te testen
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

ik kom ook af kzien dat dat niet normaal gaat zijn daar =D> =D> :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo het maaien zit er op.Maaierke deze namiddag weer ingeleverd en daarna samen met GP,Veeteepeepeetje en Chris (cowboy Peter had andere verplichtingen met het vrouwke) nog eens de volledig 45 km "afgetsakt".De afstand kan niet beter kloppen.Met zijn vieren gemeten en allemaal tussen de 45 en de 46 km.Dus da's perfect.Verder deze voormiddag het "cowboy Peter" afdalingske wat ingemaaid en besloten van het toch uit te pijlen voor de liefhebbers.Er zal keuze zijn tussen gemakkelijk (want de 30 snijdt dit ook aan) en zij zullen dat niet doen, of technisch.Daar zullen ook 2 bordjes bijstaan met de tekst "cowboy peter afdalingske".De liefhebbers kunnen dus de keuze maken.Eén puntje wil ik hier deze week wel nog aanhalen(Details volgen).Verder deze namiddag met het helmcameraatje wat gefilmd en de opnames zitten nu in de montagekamer bij Traxer.Hopelijk verschijnt hier zo vlug als mogelijk een voorsmaakje zoals belooft.Morgen bol ik ook nog eens de volledige 30 en dan ben ik klaar om alle info hier op het forum te gooien.Bikers,jullie merken het,wij doen dit allemaal voor jullie,dus geniet van elke meter,technisch,off-road,.....
Verder kan ik ook mededelen voor de mindere goden dat er op vele verschillende punten de keuze zal zijn tussen gemakkelijk/moeilijk of gemakkelijk/technisch.Maw je kiest zelf voor je eigen moeilijkheidsgraag wat het parcours betreft.
Zo nog een weekje en we kunnen echt beginnen met de "BEL" tocht (Bike En Leute).
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze voormiddag ook nog eens de 30 verkend alsook het uitmeten van de zones.Eindelijk heb ik alle gegevens en kan ik die nu verwerken.De 30 afgebold met de moeilijke keuze en ik ben uiteindelijk uitgekomen op 33,42 km.Deze zal dus de definitieve afstand zijn.Deze info zal terug te vinden zijn in de inkom aan mijn zelfgemaakte infostand.Ook nog een meute brigandsbikers tegenkomen op de verkenning van hun tocht.Op de plaats waar ik ze tegenkwam zullen ze volgende week aardig verschieten,denk ik.
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

allé, we gaan volgende week ook ne keer afkomen naar Oostrozebeke,
ik rij vele tochten buiten de provincie maar we gaan den dezen ook ne keer testen. In deze streek een ware uitdaging om 70% off-road
te halen, we gaan ervoor. Veeteeteetje, het weer zal je normaal gezien
al mee hebben.
:P
Post Reply