wie koopt welke fietskledij en waar?

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
mtbfool
Mountainbiker

kleding

Post by mtbfool »

Ja als ge bij moozes in meerhout nie slaagt weet ik het nie meer he.
Als je een beetje geluk hebt hebben ze de nieuwe collectie al klaar.
Vraag ff naar ludo dierckxens of stefan aerts.
Die helpen u vlot en goed he.

grtz; mtbfool
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Barracuda in Waver heeft ook een hele wand vol vrouwenkledij. Je kan eerst de voorraad bekijken op hun website. Daarna best er naartoe gaan om te passen.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Primator in Zwijndrecht heeft een uitgebreide vrouwenafdeling,bijkomend voordeel is dat je wordt verdergeholpen door een vrouw :wink:
angelke
Mountainbiker

Post by angelke »

daarstraks in meerhout geweest bij moozes en daar was het echt wel heel triestig.. :-? heb wel iets naar mijn zin gevonde bij 4bikes..
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

angelke wrote:heb wel iets naar mijn zin gevonde bij 4bikes..
het grote nadeel van vrouwen he: dat moet niet alleen goed zitten, maar ook, en vooral MOOI zijn!!

inderdaad bij 4bikes een mooi assortiment vrouwenkleding...nu mijn vrouw nog op ne fiets krijgen... hoewel, die is al moe als ze van de abdij van Tongerlo naar het boswachtershuisje fietst... (voor de locals: das 2 km... #-o #-o )
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

ik draag gewoon onze clubkledij die is van DECCA goeie kwaliteit
al zie ik graag assos maar vind het te duur die broekskes hebben wel iets met die gekleurde naden :wink:

al die kleren kosten soms wel ne schrik van geld (up zin westvloms) voor mensen die starten al gauw een 250€ korte broek, lange broek, trui korte mouw, trui lange mouwen, thermovest dan heb je nog geen schoentjes....helm
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Mijn vrouw draagt het liefst van al merk ' Gonso ' , te koop bij Jowan in Kluisbergen, waar trouwens voor vrouwen ( ook voor mannen hoor #-o ) een leuk assortiment te vinden is :wink:

Gr,
Casper :lol:
Julie-San
Mountainbiker

Post by Julie-San »

hello

Ik heb twee northwave broeken! kniebroek en korte, dit is wel een fijn merk en kwa prijs vallen deze goed mee, tja je koopt beter een duurdere van betere kwaliteit! is beter voor het poepeke! :-D
Ik heb er ook nog enkele van assos, deze zijn ook wel goed, maar duur! heb die toen ook met korting kunnen kopen! Mijn vriend heeft overlaatst een hele goede van nalini gekocht, die is daar heel tevreden over, mss hebben ze er vand dit merk ook voor vrouwen
we horen het wel
groetjes julie
hou je nog op de hoogte waar ben de naam van de winkel vergeten!!!
tdm
Mountainbiker

Post by tdm »

Ik vind de kledij van bikegear echt goed, niet goedkoop maar voor een broek vind ik de kwaliteit toch wel belangrijk en meestal gaan die ook langer mee. Asadventure heeft toch wel een en ander hangen. :wink:
ridleygirl81
Mountainbiker

Post by ridleygirl81 »

in de winkel hihhi
ik haal mijn kledy steeds bij van eycksport , meestal bioracer , ik ben daar het contentst van , neem ook meestal mannenmodel , tja vindt beter zitten dan die vrouwepakjes met veel chichi en kleurkes mor niks comfort ....
veel winkelpret xxx
Post Reply