14/10/2007 Denderleeuw - O-Vl.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
boommax
Mountainbiker

Post by boommax »

Gweñito Gafotas wrote:
boommax wrote:
Gweñito Gafotas wrote:Als 'k zaterdag niet te lang blijf plakken in 't PEKEN

is dat cafe peken in outer dat je bedoeld
yep! The one and only :-D staat zelfs als sponsor op ons truikes. Morgen optreden van ne maat van mij z'n metalgroep bij de werner.
Em hier just de pijlkes al zien hangen, passeert zowaar plak aan m'n deur, om niet te zeggen zelfs een stuk onder m'n kot :-D
heb ik daar met uren aan den toog gehangen amai mijn vrak :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

heb ik daar met uren aan den toog gehangen amai mijn vrak :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
klinkt bekend :-D bij mij is 't veeeeeel geminderd, oud worden noemen ze dat
:-D [/quote]
boommax
Mountainbiker

Post by boommax »

Gweñito Gafotas wrote:
klinkt bekend :-D bij mij is 't veeeeeel geminderd, oud worden noemen ze dat
:-D
[/quote]
doe hem de groetjes van erik (moto)
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik heb met de pesse van hier op het forum afgesproken. Zal rond 8u15 zijn dat we starten.

@ Gweñito: nie te zat he!
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Gé claxon wrote:ik ga de zaterdag toeteren :roll: 8) ; maar de zondag zal mijne toeter in Denderlee weerklinken :bounce: :bounce: :bounce:
Gé, ik doe mee. Zowel zaterdagavond, als zondagmorgen! :drunk: :drunk: :drunk: =P~
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

stevenvde wrote:Ik heb met de pesse van hier op het forum afgesproken. Zal rond 8u15 zijn dat we starten.

@ Gweñito: nie te zat he!
8u15???? azo vroeg makker
ik hoop tegen ten laatste 9u, 9u15 te starten
ik vertrek nu naarde tocht in wortegem zie, beter laat dan nooit :-D
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Domme wrote:
Gé claxon wrote:ik ga de zaterdag toeteren :roll: 8) ; maar de zondag zal mijne toeter in Denderlee weerklinken :bounce: :bounce: :bounce:
Gé, ik doe mee. Zowel zaterdagavond, als zondagmorgen! :drunk: :drunk: :drunk: =P~
ik zal proberen mijne avs onder de 25 te houden :^o :^o :^o
anemon
Mountainbiker

Post by anemon »

bartjes wrote:Ik zal waarschijnlijk ook nog is van de partij zijn, al dan niet vergezeld van anemon.
Inderdaad als ik uit mijn bedje raak zijn we van de partij
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de sasbikers uit Humbeek komen zoals elk jaar met een delegatie af =D> =D>

ni vergeten 11 november 7de parel van brabant te Humbeek
meer info www.sasbikers.be
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Omdat ik deze tocht morgen niet kan rijden, maar de pijltjes wel al hingen... Heb ik deze vandaag gereden. Het is op de regio denderhoutem-kerksken na overal redelijk vlot berijdbaar. Hier en daar nog wat grote plassen en echte modderstroken maar valt al bij al nog mee. Onderweg iemand van de organisatie tegen gekomen die ook het parcours aan het rijden was en hij had toch wel wat werk om de pijtjes die al verdwenen waren opnieuw te hangen...
Kort samengevat: snelle tocht met hier en daar een modderstrook maar met een hoge fun factor :wink: . Er zaten wel een paar andere stroken in dan vorig jaar omdat deze onberijdbaar bleken volgens de organisatie.

Aan allen die morgen deze tocht rijden: Have fun! 8)
Last edited by Kevindn on Sat 13 Oct 2007 20:51, edited 1 time in total.
Post Reply