heb ik daar met uren aan den toog gehangen amai mijn vrak :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:Gweñito Gafotas wrote:boommax wrote:yep! The one and only :-D staat zelfs als sponsor op ons truikes. Morgen optreden van ne maat van mij z'n metalgroep bij de werner.Gweñito Gafotas wrote:Als 'k zaterdag niet te lang blijf plakken in 't PEKEN
is dat cafe peken in outer dat je bedoeld
Em hier just de pijlkes al zien hangen, passeert zowaar plak aan m'n deur, om niet te zeggen zelfs een stuk onder m'n kot :-D
14/10/2007 Denderleeuw - O-Vl.
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
[/quote]Gweñito Gafotas wrote:klinkt bekend :-D bij mij is 't veeeeeel geminderd, oud worden noemen ze datheb ik daar met uren aan den toog gehangen amai mijn vrak :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
:-D
doe hem de groetjes van erik (moto)
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik heb met de pesse van hier op het forum afgesproken. Zal rond 8u15 zijn dat we starten.
@ Gweñito: nie te zat he!
@ Gweñito: nie te zat he!
-
Kevindn
- Mountainbiker
Omdat ik deze tocht morgen niet kan rijden, maar de pijltjes wel al hingen... Heb ik deze vandaag gereden. Het is op de regio denderhoutem-kerksken na overal redelijk vlot berijdbaar. Hier en daar nog wat grote plassen en echte modderstroken maar valt al bij al nog mee. Onderweg iemand van de organisatie tegen gekomen die ook het parcours aan het rijden was en hij had toch wel wat werk om de pijtjes die al verdwenen waren opnieuw te hangen...
Kort samengevat: snelle tocht met hier en daar een modderstrook maar met een hoge fun factor
. Er zaten wel een paar andere stroken in dan vorig jaar omdat deze onberijdbaar bleken volgens de organisatie.
Aan allen die morgen deze tocht rijden: Have fun!
Kort samengevat: snelle tocht met hier en daar een modderstrook maar met een hoge fun factor
Aan allen die morgen deze tocht rijden: Have fun!
Last edited by Kevindn on Sat 13 Oct 2007 20:51, edited 1 time in total.