Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Dus in het donker moet ge wegblijven uit het zoniënwoud, er rijden daar rare kwieten rond ;)

Zo zag 'k gisterenmorgen in de klim van dat klein parkske van het park Duden een rare vorm op de weg. Toen 'k wat dichterbij kwam waren het twee benen in een bruine broek, er was geen bovenlichaam (maar 'k snapte 't toen nòg niet). Als 'k op een meter of 5 ben komt er daar een bovenlichaam tevoorschijn dat perfect zat verborgen achter die broek. Raar zunne, gewone kledij had die dus aan en die kwam zo langzaam recht (en ge zag 'm groeien - z'n schouders nog ne keer naar achter rollen dus) in volle concentratie dat 'k dacht "Juist als 'k 'm passeer gaat die z'n arm en vuist naar mij vliegen".

Maar goed.....
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

pvandebe wrote:Ja watte Streets, ge doet erom zekers ?????? Waar rijde gij langs jong ?
ge zou het zo zeggen
de eerste keer was op de leopold 2 laan, een gigantische groot nietje dat uit het fietspad naar boven stak.
de tweede keer, moets ik snel naar huis, dat was dan via de tentoonstellingslaan, een rondslingerende boor, eentje van 8; die zich in mijn band boorde.

pech dus

het was nu wel al een hele tijd geleden
Streets
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Streets wrote:
pvandebe wrote:Ja watte Streets, ge doet erom zekers ?????? Waar rijde gij langs jong ?
ge zou het zo zeggen
de eerste keer was op de leopold 2 laan, een gigantische groot nietje dat uit het fietspad naar boven stak.
de tweede keer, moets ik snel naar huis, dat was dan via de tentoonstellingslaan, een rondslingerende boor, eentje van 8; die zich in mijn band boorde.

pech dus

het was nu wel al een hele tijd geleden
Streets
:lol: Gij kunt dus ook beter op vrijdag de 13de binnenblijven ;)
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

pvandebe wrote:Zo zag 'k gisterenmorgen in de klim van dat klein parkske van het park Duden een rare vorm op de weg.
park duden?
is dat daar niet dat ze die lichaamsdelen hebben gevonden, met wat manga strips en boodschappen erbij.?
ge zit daar natuurlijk niet ver van het rits,daar worden wat regisseurs gevormd, dus,,....
insparatie ten over?

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Streets wrote:
@ Streets :
En ge moet eens nen achteruitkijkspiegel op uw bike installeren! Zoals ge maandagavond, ter hoogte van't kerkhof in Merchtem, van't fietspad op't straat jumpte.......een geluk da'k u groen tenueken onder uw fluo-vest herkende ..... [-X #-o :-D
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

)
crash biker wrote:
Streets wrote:
@ Streets :
En ge moet eens nen achteruitkijkspiegel op uw bike installeren! Zoals ge maandagavond, ter hoogte van't kerkhof in Merchtem, van't fietspad op't straat jumpte.......een geluk da'k u groen tenueken onder uw fluo-vest herkende ..... [-X #-o :-D
oeps
ik zat dan toch al goe (aant kerkhof :wink:
dat straf inbergaftenueken doet wonderen
Als ik dat zichtbaar aandoe, is er regelmatig een knap madameken dat toertert, (en ik ken ze niet)

Was dat aan het plekje waar dat fiets?pad ineens de straat opkomt?

Of ik kan mij zo ergens een oud madammeken herinneren die over het fietspad zwalpte, waarij ik dacht, ik schiet mij hier de straat op om die voorbij te rijden, net voor dienen auto, den uwen dus :P
(maar vermoedelijk vandaar al die lekke banden)

Streets
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

Streets wrote:)
crash biker wrote:
Streets wrote:
@ Streets :
oeps
ik zat dan toch al goe (aant kerkhof :wink:
dat straf inbergaftenueken doet wonderen
Als ik dat zichtbaar aandoe, is er regelmatig een knap madameken dat toertert, (en ik ken ze niet)

Was dat aan het plekje waar dat fiets?pad ineens de straat opkomt?

Of ik kan mij zo ergens een oud madammeken herinneren die over het fietspad zwalpte, waarij ik dacht, ik schiet mij hier de straat op om die voorbij te rijden, net voor dienen auto, den uwen dus :P
(maar vermoedelijk vandaar al die lekke banden)

Streets
Bedoeld ge nu dat er een oud madammeke naar U toetert? hahahaha :lol: :lol: :lol:

Bij mij zijn dat meestal nog jonge dingskes :bounce:
Maar weet nie of het toeteren is voor de leute of toeteren uit kolère omdat ik iets misdeed of toeteren aan ........... :lol: :oops:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Streets wrote:
pvandebe wrote:Zo zag 'k gisterenmorgen in de klim van dat klein parkske van het park Duden een rare vorm op de weg.
park duden?
is dat daar niet dat ze die lichaamsdelen hebben gevonden, met wat manga strips en boodschappen erbij.?
ge zit daar natuurlijk niet ver van het rits,daar worden wat regisseurs gevormd, dus,,....
insparatie ten over?

Streets
Brrr....'k Kan me zo nog ne keer herinneren dat 'k nogal wat last had van ge weet wel en 'k zeg zo...'k hou het niet meer, ik GA daar iets neerleggen in de struiken. En natuurlijk, 3 ongure types komen er daaruit. 'k Heb 't dan toch nog maar een paar km m'n billen dichtgeknepen :-D En kom 'k dan toch ook niet nog een lief lachend meiske tegen en awel, 'k kon echt nie teruglachen, 'k zat daar gewoon te creperen op m'n fiets #-o
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

pvandebe wrote:
Streets wrote:
park duden?
insparatie ten over?

Streets
Brrr....'k Kan me zo nog ne keer herinneren dat 'k nogal wat last had van ge weet wel en 'k zeg zo...'k hou het niet meer, ik GA daar iets neerleggen in de struiken. En natuurlijk, 3 ongure types komen er daaruit. 'k Heb 't dan toch nog maar een paar km m'n billen dichtgeknepen :-D En kom 'k dan toch ook niet nog een lief lachend meiske tegen en awel, 'k kon echt nie teruglachen, 'k zat daar gewoon te creperen op m'n fiets #-o
teveel peperkoek gegeten onderweg? :lol: :bounce:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

't Was nog van den avond ervoor 8)
Post Reply