STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

stoempe wrote:Ja, dat vraag ik mij ook af wat is de korte afstand en wat is de lange afstand?
Jongens toch, eventjes de mooie site ( zie hieronder en klik er op)bezoeken en ge weet het al. #-o
Maar 't is 28 km en 55 km.
:bounce:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

met alle respect hoor maar als ik op die link klik krijg ik error...
ik ga dan via den home van mtb.be en dan vind ik ook nergens afstanden terug ik zie enkel 2e,3e,4e ronde
dus ik neem daan dat korte afstand 2 ronde zijn en lange 4 ronde dus 1 ronde is +/-14km??
long fellow
Junior redactielid

Oeensessie en kennismaking met parcours

Post by long fellow »

Hallo Bikers,

Gezien de strandrace van volgende week zondag te Bredene moet ik toch nog even trainen.
Daar ik in Blankenberge woon en de organisator ben van de plaatselijke Strand en Duinenrace zal ik dat doen op het parcours van onze strandrace. :bounce:
Wil je dit parcour even verkennen, en ben je vrij... ik vertrek om 9,00u aan de Pier (op de dijk). Het is ook laag water. :wink:
Gelieve hier te bevestigen, zodat ik weet op wie ik moet wachten.
Uiteraard zal ik nog verschillende keren die mogelijkheid bieden en ook eens op andere uren.
YOUR WELCOM !
=D>
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

mooi want ik kan ni mee doen in Bredene :cry: :cry: kan ik misschien later is mee trainen :P
ik ben ingeschreven voor Bredene maar heb net gemaild om mijn inschrijving in te trekken en mijn geld terug te storten [-o< ik hoop dat dat kan [-o< . Ik heb vrij ernstige kwetsuur opgelopen en moet al zeker 14d rusten. Alle fietsverkeer is verboden voor mij... :cry: :cry: :cry:
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

zaskar72 wrote:mooi want ik kan ni mee doen in Bredene :cry: :cry: kan ik misschien later is mee trainen :P
ik ben ingeschreven voor Bredene maar heb net gemaild om mijn inschrijving in te trekken en mijn geld terug te storten [-o< ik hoop dat dat kan [-o< . Ik heb vrij ernstige kwetsuur opgelopen en moet al zeker 14d rusten. Alle fietsverkeer is verboden voor mij... :cry: :cry: :cry:
Veel beterschap. :wink:
Je hebt nog wel wat tijd om op je plooi te komen.
En ... doen wat de dokter zegt. [-o<
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Heb startnr 20. Dus kan goe vooraan starten. Was weer wat te snel met vanalles en nog wat te mailen en over te schrijven. maar ben er toch al bij...das al een begin! Volgende week eerste strandrace...en hopelijk altijd maar beter tegen dan hé!
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Ik heb ook startnummer 20 hahahaha
Maar dan oop de korte afstand maw nr 1020
Jij zal 2020 hebben of zoiets of gewoon 20...
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

zaskar72 wrote:Ik heb ook startnummer 20 hahahaha
Maar dan oop de korte afstand maw nr 1020
Jij zal 2020 hebben of zoiets of gewoon 20...
De opbouw van de toekenning van de startnummers is als volgt:
Mannen 58 km: vanaf nr 1....999
Mannen 29 km: vanaf nr 1000....1999
Dames 58 km: vanaf nr 2000....2999
Dames 29 km: vanaf nr 3000....3999
Jongeren 58 km: vanaf nr 4000....4999
Jongeren 29 km: vanaf 5000....5999

De startplaats zal een mixed worden ifv de volgorde van inschrijven en betaling. :wink:

Eliterenners starten vooraan. :^o
long fellow
Junior redactielid

GPS-Track

Post by long fellow »

GEZOCHT: vrijwilliger in bezit van een GPS om met mij samen het parcours af te rijden zodat we het parcours op Google Earth kunnen laten zien en een GPS-track op de site zetten.
zaskar72
Mountainbiker

Re: GPS-Track

Post by zaskar72 »

long fellow wrote:GEZOCHT: vrijwilliger in bezit van een GPS om met mij samen het parcours af te rijden zodat we het parcours op Google Earth kunnen laten zien en een GPS-track op de site zetten.

MEGA dat zou goed zijn want eens de duinen in valt mijn verbeelding weg ik dacht dat je aan de stoplichten op de straat uitkwam. daar waar aan den overkant da vakantieverblijf is van de ziekenkas.. Ik zie dat duinen stuk tot in Zeebrugge ni echt voor mij! En ook den draai aan de jachthaven niet.. Een gps track op GOOGLE EARTH mmmmzalig !!
Post Reply