Die van b2b is full xtr daar ben ik zeker van , die andere 2 ook 99.9/100.Tsjerno wrote:en de rest deore onderdeelkes zeker. Now way, ne volledigen XT is veel beter :)
Thompson??
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Die Thompsons zijn zeker geen slechte fietsen, maar je bent zowieso beter af met een fiets uit het buitenland... Zeker als ze daar nog eens een actie voeren, ben je stukken goedkoper uit... En dan hebben we het niet over een schamele 25% of zo hé, maar veel meer...
Ik heb mijn GT laten overkomen uit Engeland... GT I-drive Team frame, full xtr, RS Sid Race, Carbon CT2 stuur, Magnesium stuurpen, ... alles samen, incl. transport en transactiekosten bij de bank nog geen 2500 euro... Was wel een speciale aanbieding...
Maar bij S-Tec in Duitsland kan je altijd goede deals vinden...
www.s-tec-bikes.de
Ik heb mijn GT laten overkomen uit Engeland... GT I-drive Team frame, full xtr, RS Sid Race, Carbon CT2 stuur, Magnesium stuurpen, ... alles samen, incl. transport en transactiekosten bij de bank nog geen 2500 euro... Was wel een speciale aanbieding...
Maar bij S-Tec in Duitsland kan je altijd goede deals vinden...
www.s-tec-bikes.de
- TRAPPELEROS
- Mountainbiker
Post by TRAPPELEROS »
JuwKristof. wrote:bij S-tec een giant xtc met Sid team, xtr en xmaxxen voor 2499€
giant xtc team met manitou skareb super, xt en xmaxxen, 9.8kg 1799€
bij b2b een cube ltd 4 met Sid team , xtr voor 2199€
het ge toevallig ook nen site waar zowat alle prijzen opstaan van de nieuw modellen mountainbike ????
Zou ideaal zij !
D&B
Flup
- Kristof.
- Mountainbiker
Nee, enkel de mtb guide '03 maar da zijn de prijzen van de 2003 modellen.blue_biker wrote:JuwKristof. wrote:bij S-tec een giant xtc met Sid team, xtr en xmaxxen voor 2499€
het ge toevallig ook nen site waar zowat alle prijzen opstaan van de nieuw modellen mountainbike ????
Zou ideaal zij !
D&B
Flup
- TRAPPELEROS
- Mountainbiker
Post by TRAPPELEROS »
Maakt nie uit, da geeft mij toch al een idee !!!Kristof. wrote:Nee, enkel de mtb guide '03 maar da zijn de prijzen van de 2003 modellen.blue_biker wrote:JuwKristof. wrote:bij S-tec een giant xtc met Sid team, xtr en xmaxxen voor 2499€
Zou ideaal zij !
D&B
Flup
D & B
- stivo
- Mountainbiker
Fluffy wrote:Die Thompsons zijn zeker geen slechte fietsen, maar je bent zowieso beter af met een fiets uit het buitenland...
So??? Ok XT zal inderdaad wel beter zijn, maar uiteindelijk is het toch nog het manneke op de bike die het moet doen zelle.Tsjerno wrote:en de rest deore onderdeelkes zeker. Now way, ne volledigen XT is veel beter :)
Der wordt hier nogal vaak met dure namen gesmeten en voor kwaliteit betaal je ook, maar ik wou gewoon nog even zeggen dat je niet mag vergeten dat je daardoor niet harder zal gaan en dat je t nog altijd zelf moet doen.