13/10/07 - Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Depjos
Mountainbiker

13/10/07 - Gullegem

Post by Depjos »

10de GULDENGBERGTOCHT:
zaterdag 13 oktober 2007
Inschrijvingen in de dwarsschuur van ’t Goet te Wynckele, naast de Sporthal, Peperstraat Gullegem.
Grote parking achter de kerk op een 100 meter van startplaats via wandelpad. Kleedkamers en douches in de Sporthal. Voldoende afspuitplaatsen. Ruime bevoorrading en boterham na de rit.
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker

Post by Duvelbiker (noW) »

Vorig jaar hebben we deze tocht voor de eerste keer gereden, en hij viel wel goed in de smaak. Een parcours waar wel stevig kan doorgeduwd worden en voor ons een eerste kennismaking met de streek rond Gullegem. Tot dan!
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik vorig jaar tijdens een fietstochtje met de SS toevallig opt parcours beland en meegereden. Niet dat de streek veel meer potentieel heeft, maar ik vond'em plat en saai.. :oops:
Depjos
Mountainbiker

Post by Depjos »

Hubertje wrote:Ik vorig jaar tijdens een fietstochtje met de SS toevallig opt parcours beland en meegereden. Niet dat de streek veel meer potentieel heeft, maar ik vond'em plat en saai.. :oops:
Misschien dit jaar eens heel de tocht komen rijden, van inschrijving tot boterham achteraf !
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Gullegem (BBR, dus voor ons Brigandsbikers een vol punt waard in het clubkampioenschap...) staat in mijn agenda. Trouwens, leuke schuur voor een après!!! Daarvoor alleen moet je naar Gullegem afzakken!! :roll:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Altijd mooie rit ginder,
Zal ws weer met de neefjes aanwezig zijn [-o<

Topic vorig jaar :

http://www.mountainbike.be/forumbak/vie ... t=gullegem

Gr,
Casper :lol:
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

Depjos, je mag ons hier ook verwachten zulle. Zal alvast proberen mijn wagen vol te proppen met enkele Frustie salonrijders die het winterseizoen nog niet gestart zijn. [-X
Wat heeft het parcours dit jaar te bieden?
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

Hallo wij komen zeker we maken er zefs een clubritje van :-D
SCOTT 123
Mountainbiker

Post by SCOTT 123 »

Mooie tocht in Gullegem maar in Heestert is er ook al één.
Tzal weer moeilijk beslissen zijn. #-o
Is het parcours vlak, of moet er ook wat geklommen worden?
Depjos
Mountainbiker

Post by Depjos »

Parcours : Na de start gaat het richting Provinciaal domein de Bergelenput. Naar Wevelgem langs het Vijverhof en dan rond het vliegveld naar het Leiebos tot aan de Leie. Op het jaagpad naar Bissegem om over de brug langs het veldpaadje terug te keren naar de Kleiputten (vernieuwd parcours) in Marke. Na het ommetje terug op het paadje naar Wevelgem en aan brug oversteken naar het veldpaadje naar Menen (nieuw gedeelte). Na Menen gaan we richting Moorsele met zijn landelijke wegen en verder Sint-Eloois-Winkel om op ’t Hoge te komen te Gullegem. Daarna zakken we af naar de “schuere”.
Post Reply