14/10/07 Bart Brentjens Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Ik wil ook nog wel starten !
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Ik heb nog een ticketje over. Momenteel is er al iemand in geïnteresseerd maar als die deal niet doorgaat, .....
kr@be
Mountainbiker

bb

Post by kr@be »

Ik heb nog een inschrijving en ik kan niet gaan.
Laat maar iets weten.
kr@be
Mountainbiker

Post by kr@be »

@madscatingcow : je hebt pb

@pvandebe : je hebt pb

Ticketje gaat naar Madscatingcow.

Succes!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:bounce: Ik ga er ook zijn, voor de 70 km, ben wel eens benieuwd hoe dat gaat meevallen als we met zijn allen (wellicht meer dan duizenden) over de paadjes van de Voeren gaan knallen. En die hollanders zijn zowiezo al luidruchtig. T kan goed meevallen maar het kan ook dik tegenvallen :( (veel stilstaan). Hoedan ook, ik zie er naar uit en laat nadien een verslagje horen. :-D
Yoriz
Mountainbiker

Post by Yoriz »

Ik heb gehoord dat de eerste 30 km (van de 100km) heftig zullen zijn en door de Belgische Voerstreek zullen gaan. Daarna gaat de route weer naar NL en zal het parcours sneller zijn.
CuBeridester
Mountainbiker

Post by CuBeridester »

tot de eerste checkpoint zal het hevig zijn....... das ook de grootste deel van de voerstreek... op nederlands vlak zal het goed meevallen, maar je mag het toch niet onderschatten.. ik kijk een beetje tegen de route op, maar ben veels te nieuwsgierig om het te laten schieten.... gr
Sjarel
Mountainbiker

Post by Sjarel »

Ik ga er ook bij zijn. Mijn fietsje staat al gewassen en blinkend in de garage ongeduldig te wachten op de 100km van zondag :-D
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Op de website staat : start tussen 10.10 en 11.00 uur. Wordt er dan in blokken gestart zoals bvb in de Zwarte Woud Ultra of kom je gewoon toe ergens tussen die 2 tijden en vertrek je dan?
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

Severus wrote:Op de website staat : start tussen 10.10 en 11.00 uur. Wordt er dan in blokken gestart zoals bvb in de Zwarte Woud Ultra of kom je gewoon toe ergens tussen die 2 tijden en vertrek je dan?
de niet wedstrijdrijders starten vanaf 10.10 AM, in groepen van 100 deelnemers met telkens een tussenpauze van 1 minuut, alle afstanden door elkaar, ik veronderstel dat de blokken zullen starten volgens rugnummer (1 tot 3000), wat mij betreft betekent dit dat ik een man (en vrouw) of 1000 à 1500 ga moeten inhalen om ergens op de (vrij middelmatige) plaats te eindigen waar ik op eerdere chrono's eindigde #-o, ik vrees eerlijk gezegd voor opstoppingen in de Voerstreek (waar we nu eerst doorfietsen, mss niet zo'n snuggere keuze)

je leest best ook goed hoe je de chip vastmaakt, kwestie van zeker geregistreerd te worden
Post Reply