als je de zaterdag fietst kun je me niet tegenkomen de zondag!!!!!!
Tot de 21e
gr Stafke
Post by cowboy peter »
de afdaling ( zijkant van de brug, recht naar beneden) op zich is niet gevaarlijk, maar om er te geraken moet je 2x de weg oversteken op 50m, of tegenstroom op de openbare weg rijden. Het is niet zo eenvoudig om te zorgen dat iedereen dit op een ordentelijke manier doet. Dus is het beter om geen risico's te nemen.vommie wrote: @ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
Post by veeteeteetje »
Inderdaad,als je de verkeersregels wilt nastreven mogen we dit niet doen.cowboy peter wrote:de afdaling ( zijkant van de brug, recht naar beneden) op zich is niet gevaarlijk, maar om er te geraken moet je 2x de weg oversteken op 50m, of tegenstroom op de openbare weg rijden. Het is niet zo eenvoudig om te zorgen dat iedereen dit op een ordentelijke manier doet. Dus is het beter om geen risico's te nemen.vommie wrote: @ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
Post by grote plateau »
Hij is niet superlastig,briekie wrote:Heb reeds enkele malen deze vtt gereden en moet zeggen : prima
organisatie. Wat ik niet goed begrijp is dat men dit een superlastige tocht
vindt ? Wat mij betreft zou er een tocht van een 60-tal kms mogen
tussen zitten. Toch zullen we terug van de partij zijn.
Post by cowboy peter »
ze voorspellen nogal wa goe weer voor de komende dagen, dus de regen van vandaag zal nie zo'n kwaad kunnen.pompier wrote:Hopelijk wordt het geen "Nessie " rit .Want dan is onzen troef ook al uitgespeeld.veeteeteetje wrote: het parcours zal weer wat "nes" worden.
Post by the voltman »