21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

Hartelijk dank Nonkel T voor de info(pico bello)en zoals Christof zei;
als je de zaterdag fietst kun je me niet tegenkomen de zondag!!!!!! #-o #-o
Tot de 21e
gr Stafke
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

vommie wrote: @ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
de afdaling ( zijkant van de brug, recht naar beneden) op zich is niet gevaarlijk, maar om er te geraken moet je 2x de weg oversteken op 50m, of tegenstroom op de openbare weg rijden. Het is niet zo eenvoudig om te zorgen dat iedereen dit op een ordentelijke manier doet. Dus is het beter om geen risico's te nemen.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

cowboy peter wrote:
vommie wrote: @ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
de afdaling ( zijkant van de brug, recht naar beneden) op zich is niet gevaarlijk, maar om er te geraken moet je 2x de weg oversteken op 50m, of tegenstroom op de openbare weg rijden. Het is niet zo eenvoudig om te zorgen dat iedereen dit op een ordentelijke manier doet. Dus is het beter om geen risico's te nemen.
Inderdaad,als je de verkeersregels wilt nastreven mogen we dit niet doen.
Vooral wanneer het over een uitgepijld parcours betreft.Je rijd een stukje tegen de richting in (weleenswaar op de graskant) maar we kunnen dit niet deftig uitpijlen of uittekenen om goed te zijn.Dus laten we het aan de cowboy alleen over en al wie mee is zal zijne "techniek" ne keer kunnen aanschouwen.Voor de liefhebbers van afdalingskes of technische stukjes,jullie zullen nog genoeg aan jullie trekken komen.

Verder deze avond in de regen nog wat gaan inmaaien en het was mijn avondje niet.Eerst rolde mijn voorwiel van mijne vierwieler er los af.Dit euvel heb ik zelf nog kunnen verhelpen maar even verder zat ik vast in de gracht.Bijgevolg de pechdienst (in naam van cowboy peter) mogen opbellen om mij er uit te heffen.Daarna als de bliksem huiswaarts gekeerd want het was vroeg donker deze avond.Nu is het hier nog steeds volop aan het regenen,dus het parcours zal weer wat "nes" worden.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Man man man wa zal da worden in Oostrozebeke. Kom ik op m'n werk (in Brugge) zie ik flyers hangen van deze tocht op de info borden. Kom ik thuis log ik in op m'n computer staat er een melding van het plaatsen van een reactie, lees ik alles wat daar gebeurt meer dan 14 dagen voor de TT dan kan het niet anders dan een voltreffer worden. =D> =D>
Veeteeteetje hou een plaatsje vrij op de'n après voor de St-Ritatrappers.
Er hebben er zich reeds 4 gemeld om mee te komen :drunk: :drunk:

Ben echt benieuwd naar het parcours #-o
en volg het verhaal. Tot een volgende

geertje :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Jaja , tbegint goed te naderen .Ik verlang alleszins ferm na al die info van den Veeteeteetje , tis toch gene gewonen hé =D> .
Weinig gasten die zo'n werk leveren om de bikers het volledig naar hun zin te geven .
Vorig jaar al schitterend , dit jaar nog meer , ... amai =P~

Groeten

Moonie
briekie
Mountainbiker

Post by briekie »

Heb reeds enkele malen deze vtt gereden en moet zeggen : prima
organisatie. Wat ik niet goed begrijp is dat men dit een superlastige tocht
vindt ? Wat mij betreft zou er een tocht van een 60-tal kms mogen
tussen zitten. Toch zullen we terug van de partij zijn.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

briekie wrote:Heb reeds enkele malen deze vtt gereden en moet zeggen : prima
organisatie. Wat ik niet goed begrijp is dat men dit een superlastige tocht
vindt ? Wat mij betreft zou er een tocht van een 60-tal kms mogen
tussen zitten. Toch zullen we terug van de partij zijn.
Hij is niet superlastig, :^o maar superschone :bounce: :bounce: voor de streek!

Alles wat off-road berijdbaar is wordt onderweg meegenomen en als ge den toer aan 25km/u [-X kunt af leggen zijt ge ne "crack"
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

veeteeteetje wrote: het parcours zal weer wat "nes" worden.
Hopelijk wordt het geen "Nessie " rit .Want dan is onzen troef ook al uitgespeeld. :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

pompier wrote:
veeteeteetje wrote: het parcours zal weer wat "nes" worden.
Hopelijk wordt het geen "Nessie " rit .Want dan is onzen troef ook al uitgespeeld. :wink:
ze voorspellen nogal wa goe weer voor de komende dagen, dus de regen van vandaag zal nie zo'n kwaad kunnen.
De gedeeltes van het parcours die ik ken (ja , zelfs ik ken nie het volledige parcours) kunnen nogal wa water verdragen. Hier en daar een modderstrookje kan geen kwaad, en glibberige stukken zijn dan weer goed om de techniek bij te schaven.
Ik denk niet dat er gevaar is voor jullie troef
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Ja man het zal weer een tt worden om duimen en vingers bij af te likken, dit bewijst nog maar eens dat ook onze streek mountainbikewaardig is, veeteeteetje en crew ontdekken nieuwe stukjes en wij ontdekken op onze beurt ook nieuwe stukjes, dit komt enkel de mountainbiker ten goede en maakt dat de streek van oostrozebeke en ingelmunster stilaan een waar paradijs voor de mountainbiker wordt.

Greetings the voltman
Post Reply