28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

stevenvde wrote:Ik zal ook van de partij zijn!
Kzal nog een appelsientje bijsnijden :wink:
en dan van achter mijnen 'bevoorradingstoog' komen om uw schoon machien ne keer van dicht te bekijken! (als ge tenminste met uwen Taurine komt hé)
Baeske
Mountainbiker

Post by Baeske »

Gisteren een éérste primeur gaan verkennen, dit in samenwerking met de sportdienst en gemeente Ingelmunster

En... het wordt de moeite =P~ Het ligt er al zo lang en nog nooit gebruikt
Het wordt er wel ééntje om Uw stuurkunst te gebruiken :bounce:

Oei! #-o opletten van de bomen, die gaan niet uit de weg, maar als je zonder voetje aan de grond te plaatsen erdoor geraakt!! chapeau =D>

MAAR!! dit begint maar pas, er komen nog primeurs :roll:

Verdere info volgt [-o<

Tot bikes op zondag 28 oktober in de Brigandsbikers gemeente
t'Baeske
nick
Mountainbiker

Post by nick »

baeske,
we mogen ze het ook niet te makelijk maken é :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Baeske wrote:Gisteren een éérste primeur gaan verkennen, dit in samenwerking met de sportdienst en gemeente Ingelmunster

a
Oei! #-o opletten van de bomen, die gaan niet uit de weg, maar als je zonder voetje aan de grond te plaatsen erdoor geraakt!! chapeau =D>

Verdere info volgt [-o<

t'Baeske
als dit zo verder gaat wordt de streek een waar mekka voor mountainbikers. Vorig jaar dachten we al dat het maximum uit de streek gehaald was, maar alle 2 de tochten (oostrozebeke en ingelmunster) pakken uit met enkele nieuwe en verbeterde stukken offroad =D> =D> =D> . Wat gezonde concurrentie tussen 2 organisaties heeft als gevolg dat er vele winnaars zijn, nml de wekelijkse toertochtrijders.
Doe zo verder mannen, en we zijn zeer benieuwd wat jullie in petto hebben.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ik dacht tot de ééneentwintigste oktober last te gaan hebben van slapeloosheid en vervolgens wakker worden met klikschoenen aan, erotische bike fantasieën met vanalles, het ongecontroleerd rangschikken van mijn fietsspullen en dragen van fietskledy (flashy) op het werk, het bereiden van het huiselijk maal met WD40 & Teflon.
Het ziet er bij deze naar uit dat er verlengingen zijn tot de 28ste.
Miljaar hé. Bende freaks !!!!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

motorbiker wrote:Het ziet er bij deze naar uit dat er verlengingen zijn tot de 28ste.
Miljaar hé. Bende freaks !!!!
Zeker weten!

Der zit 'ergens' in de TT - ok, meer info: 'ergens in mijn thuisgemeente' 8) :roll: - een stuk in dat ik al altijd eens heb willen rijden, maar waar ik nog nooit over geweest ben, nu ik niet wist op het al dan niet privé-domein was. Maar onze Davy heeft het voor mekaar gekregen dat we er mogen passeren =D>

Ik kan amper wachten...!
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

cowboy peter wrote:
Baeske wrote:Gisteren een éérste primeur gaan verkennen, dit in samenwerking met de sportdienst en gemeente Ingelmunster

a

Verdere info volgt [-o<

t'Baeske
als dit zo verder gaat wordt de streek een waar mekka voor mountainbikers. Vorig jaar dachten we al dat het maximum uit de streek gehaald was, maar alle 2 de tochten (oostrozebeke en ingelmunster) pakken uit met enkele nieuwe en verbeterde stukken offroad =D> =D> =D> . Wat gezonde concurrentie tussen 2 organisaties heeft als gevolg dat er vele winnaars zijn, nml de wekelijkse toertochtrijders.
Doe zo verder mannen, en we zijn zeer benieuwd wat jullie in petto hebben.
Awel cowboy peter ik zou het niet beter kunnen zeggen,
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

MoozeMeiske wrote:
Kzal nog een appelsientje bijsnijden :wink:
en dan van achter mijnen 'bevoorradingstoog' komen om uw schoon machien ne keer van dicht te bekijken! (als ge tenminste met uwen Taurine komt hé)
Deal!
Nesten
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Post by Nesten »

@ Mr.T: sta jij aan het vertrek/aankomst of behoor je tot de vliegende brigade? Je en Nesten hebben nog een Leffe tegoed van in Westouter he :bounce:
Steven, ik ben deze keer vrij van dienst en zal gewoon meebiken. Euh ... Ik zal u wel weten te vinden in de kantine :wink:
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Mister T. wrote: Der zit 'ergens' in de TT - ok, meer info: 'ergens in mijn thuisgemeente' 8) :roll: - een stuk in dat ik al altijd eens heb willen rijden, maar waar ik nog nooit over geweest ben, nu ik niet wist op het al dan niet privé-domein was. Maar onze Davy heeft het voor mekaar gekregen dat we er mogen passeren =D>
Kleine rechtzetting, ere wie ere toekomt, BB-jaske zorgde voor dit gedeelte. :wink:

Al ben ik wel de parcoursbouwer het eindresultaat komt er door de inbreng van vele mede Brigandsbikers. Het is in feite echt teamwork en zeker geen one man show. =D>
Post Reply